Sovinistimies on suuri paradoksi.
Hän kaipaa naista ja tahtoisi naiselta rakkautta, mutta vihaa, halveksii ja haukkuu huoraksi.
Ihmettelee vielä miksi ei kelpaa, vaikka olisi niin paljon rakkautta annettavana NIILLE HUORILLE!
Kunhan totesin. ;)
Kommentit (10)
Vai miten se sanotaan? Feministimies vai profeministi? No sellainen mies kuitenkin, joka tahtoisi sukupuolten tasa-arvoa.
Miksi sovinistimies edes tahtoisi naisen, jos ei pysty arvostamaan naista tasavertaisena kumppanina? En ymmärrä. Kuka tahtoo sellaisen kumppanin, jota ei kykene arvostamaan?
11cm mies
ja hänellä on kuitenkin myös terve ja oman arvonsa tunteva itsetunto, niin se 11cm olisi täydellinen määrä. Kyllä olisi silloin ukolla niin paljon munaa, että peniksen pituudella, kaljamahalla, munien raapimisella tai millään tuollaisella ei olisi MITÄÄN väliä. ;))
Toit minun ja miehesi ystävyys esille tällä palstalla! Kaivoit elämäni! Toit minun ja lapseni henkilökohtaiset asiat esille!!!
Kuka sinua kaipaa? Olet psyykkisesti sairas!
Toit minun ja miehesi ystävyys esille tällä palstalla! Kaivoit elämäni! Toit minun ja lapseni henkilökohtaiset asiat esille!!!
ap
ap
Mitä täällä nyt tapahtuu?
ap
Mutta hyvät naurut tästä sai taas :D
Samoilla linjoilla oon sun kanssa anyway, ap :)
Se on jotain sellaista, mitä ei pysty edes määrittelemään.