Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu mies ja tekstariseksi

Vierailija
18.10.2012 |

Mikä on homman nimi, kun mies haluaa viestitellä ja fantasioida seksistä mun kanssa? Muissa merkeissä ei juurikaan ota yhteyttä - olenko hyväksikäytetty?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli avionrikkoja

Vierailija
2/15 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kyselee nimikirjaimia, samoja kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin mun mies jäi just kiinni tuollaisesta

Vierailija
4/15 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
5/15 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla miehellään tällaista virtuaalisuhdetta. Mies pitää kännykkää koko ajan äänettömällä, istuu sen kanssa pitkään vessassa ja kääntää näytön aina pois minusta, kun tulen lähettyville. Luulen jopa tietäväni kenen kanssa kirjoittelee/ lähettelee valokuvia. Erään ystävättäreni.

Katson vain heidän kiemurteluaan. Siinähän pelleilkööt, asetun tuon yläpuolelle. Ystävätärtä lähinnä halveksin enkä enää tahdo tavata. Mies on ihan pelle, mutta pitäköön jännityksensä. Routa porsaan kotiin ajaa.

Vierailija
6/15 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla miehellään tällaista virtuaalisuhdetta. Mies pitää kännykkää koko ajan äänettömällä, istuu sen kanssa pitkään vessassa ja kääntää näytön aina pois minusta, kun tulen lähettyville. Luulen jopa tietäväni kenen kanssa kirjoittelee/ lähettelee valokuvia. Erään ystävättäreni.

Katson vain heidän kiemurteluaan. Siinähän pelleilkööt, asetun tuon yläpuolelle. Ystävätärtä lähinnä halveksin enkä enää tahdo tavata. Mies on ihan pelle, mutta pitäköön jännityksensä. Routa porsaan kotiin ajaa.

Hän on aloittanut, en minä. Kunhan kokeilin, että mitä tämä tämmöinen oikein on. En jaksa välittää petetyistä vaimoista, koska olen sellainen itsekin. Tiedän, olen itsekäs paskiainen, mutta palaan ruotuun, koska tämmöinen ei ole minua varten. Olenpahan kerran elämässäni tehnyt jotain tyhmää, enkä tunne edes huonoa omaatuntoa. Se oli ihan hauskaa, mutta haluan mieheltä muutakin kuin seksiä pieneltä ruudulta.

Ap

Vierailija
7/15 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks just kiinnostaakin

Vierailija
8/15 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli varattu, mutta lähetteli mulle seksiviestejä facebookissa ja puhelimella. Varmaan jotkut miehet on sellaisia, että ne ei kestä arkea yhtään, vaan pitää heti ruveta edes jollain tasolla fantasioimaan ja pettämään muiden kanssa. Sanoin, etten tee mitään varatun kanssa, silti yritti kovasti.

Ja näillä ei ollut edes lapsia ja eivätkä eläneet mitään "kuormittavaa" arkea, josta jotkut luuserimiehet ja naiset yrittävät tuollaisia keinoin paeta.

Vierailija
9/15 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvän sysäyksen aiheuttaa lisää pahaa mieltä perheeseen, jossa on jo muutenkin surua. Tunneälysi tuskin riittää miettimään sitä, että perheeseen kuuluu myös lapsia.

Mies on paskapää, kun lähtee fantasioinnissaan tekoihin pelkkien mielikuvien sijaan, mutta paskamainen on nainenkin, joka vastaa tällaiseen. Etenkin jos tuntee koko perheen ja leikittelee ystävättärensä puolisolla. Kiitti vaan ja hyvästi.

Vierailija
10/15 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi kiinni tekstiviestien lähettelystä. Voi voi

Vierailija
11/15 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatua tai muutakaan. Ap

Vierailija
12/15 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli varattu, mutta lähetteli mulle seksiviestejä facebookissa ja puhelimella. Varmaan jotkut miehet on sellaisia, että ne ei kestä arkea yhtään, vaan pitää heti ruveta edes jollain tasolla fantasioimaan ja pettämään muiden kanssa. Sanoin, etten tee mitään varatun kanssa, silti yritti kovasti.

Ja näillä ei ollut edes lapsia ja eivätkä eläneet mitään "kuormittavaa" arkea, josta jotkut luuserimiehet ja naiset yrittävät tuollaisia keinoin paeta.

ajattelisin tuon olevan.

Ap

Vierailija
13/15 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aiheuttaa todella pahaa mieltä ja merkitsee sitä, että mies on suhteessa toisen naisen kanssa. Ihan se ja sama tyrkkiikö kulliaan konkreettisesti naiseen vain huohottaako kännykän näytön ääressä. Salaa pitää tuo kaikki tehdä, ei kestä päivänvaloa, ei ole asia jota ilolla kerrotaan omille puolisoille= pettämistä ja valehtelua, salailua ja kähmimistä selän takana. Voi voi.

Vierailija
14/15 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakkari jäi taas kiinni siitä, että sillä on muitakin "hoitoja". Kävi mun luona suihkussa ennen kotiin menoa (vaimon luo) ja puhelin välkkyi, en voinut vastustaa kiusausta vaan katsoin...

Ajattelin lopettaa suhteen ihan tähän, en siksi, että on perheellinen, vaan siksi, että pettää kaikkia!

Vierailija
15/15 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakkari jäi taas kiinni siitä, että sillä on muitakin "hoitoja". Kävi mun luona suihkussa ennen kotiin menoa (vaimon luo) ja puhelin välkkyi, en voinut vastustaa kiusausta vaan katsoin... Ajattelin lopettaa suhteen ihan tähän, en siksi, että on perheellinen, vaan siksi, että pettää kaikkia!

Voiko aikuinen nainen tosiaan olla näin naivi...