Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä idea on siinä, että hiuksiin laitetaan raitoja?

Vierailija
17.10.2012 |

luulenpa, että 10 vuoden päästä naureskellaan nykyiselle tukkamuodille.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monille tulee ihan luonnostaan kesällä raitoja, ja toisille niitä laitetaan kampaajalla. Kauniit raidat kirkastavat kauniisti ilmettä ja korostavat kampauksen linjaa.

Vierailija
2/9 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ihmiset naureskelee vuoden 2022-tukkamuodille. Ja entäs sadan vuoden päästä! Mitäköhän meidän lapsenlapsenlapset meistä miettii? Voi että, kyllä nyt hävettää jo etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. itse otan kahta väriä ohuita raitoja koko päähän, jotta väri on elävämpi ja luonnollisempi. Värjätty yksivärinen pää kun ei näytä niin luonnolliselta kuin sellainen jossa on vähän läheisiä sävyjä raitoina seassa. Mulla keskivaalea pohja ja kevyen kultaisia ja kuparisia raitoja seassa.

Toisaalta on nämä trendikkäämmät selvästi erottuvat raidat, joita voidaan myös laittaa vain osaan päätä. Ne ovat muotijuttu, muoteja tulee ja menee. Ei minusta siinä mitään ihmettelemistä ole että "mikä idea", ei kai siinä sen enempää ideaa tarvita kuin että juuri nyt monia ihmisiä miellyttää sellainen look? 10 vuoden päästä niitä ei ehkä miellytä, mutta voi olla että taas 15 vvuoden päästä raidat on kova juttu.

Vierailija
4/9 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raidat elävöittävät hiuksia ja tekevät niistä runsaamman näköiset.

Skunkkivärjäykset ja muut wt-raidoitukset, joissa käytetään "rohkeita" värejä, ovat tietysti oma lukunsa, ja niille varmasti naureskellaan myöhemmin vielä enemmän kuin nykyään.

Vierailija
5/9 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauretaan 10 vuotta sitten vallinneelle muodille. Näin on aina ollut.

Minä voin puhua vain omasta puolestani, mutta:

laitatan raitoja siksi, koska omat hiukseni ovat jo luonnostaan hyvin raidalliset, tummanruskeasta vaaleaan punaisenruskeaan. Laitatan toffeenvärisiä raitoja, jotta kokonaisuus olisi keveämpi eikä niin painostavan värinen. Lopputulos on luonnollisen näköinen. Jos värjään koko pään, raidat katoavat ja juurikasvussa ne taas näyttävät ihan hirvittävältä. Enkä aio käydä kerran kahdessa viikossa värjäyttämässä hiuksiani!

Ja yksi hyvä syy on se, että haluan. :D

Kelpasiko vastaus?

Vierailija
6/9 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina sille muodille tai trendille, joka oli kymmenen vuotta sitten. Ja tästä kymmenen vuotta eteenpäin se on taas uusi kuuma juttu. Kaikki katsos kiertää, niin muoti ja trenditkin.

Hiusten raidoitus nyt on ikivanha ja tasaisesti muodissa oleva juttu, korostetut tumman ja vaalean sävyt tai shokkiväri/jalokiviväriraidat sitä uutta, joka taas kohta jää pois.

Vierailija
7/9 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jos on allerginen niin raidoilla voi värjätä

- tulee sävyyn ulottuvuutta ja raikastusta

- pystyy peittämään juurikasvua koska raita tehdään pystysuuntaan (vrt tyven värjäys)

- voit kokeilla erilaisia tyylejä itsellesi

YNNÄ MUUTWA

Vierailija
8/9 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina sille muodille tai trendille, joka oli kymmenen vuotta sitten. Ja tästä kymmenen vuotta eteenpäin se on taas uusi kuuma juttu. Kaikki katsos kiertää, niin muoti ja trenditkin.

Hiusten raidoitus nyt on ikivanha ja tasaisesti muodissa oleva juttu, korostetut tumman ja vaalean sävyt tai shokkiväri/jalokiviväriraidat sitä uutta, joka taas kohta jää pois.

shokkiväriraidoissa?

Niitähän oli jo silloin kun minä olin yläasteella!

1996-98

EHkä niille naurettiin vuonna 2006, ja sit tulivat takaisin muotiin?

Vierailija
9/9 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

shokkiväriraidoissa?

Niitähän oli jo silloin kun minä olin yläasteella!

1996-98

EHkä niille naurettiin vuonna 2006, ja sit tulivat takaisin muotiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän