Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

19-v. poikani aikoo järjestää juopotteluillan nettituttujensa kanssa

Vierailija
17.10.2012 |

Olisin ollut menossa pojan luokse vierailemaan viikonloppuna, mutta kuulemma en saa tulla, kun pojalla on kylässä jotain netin kautta hankittuja tuttuja. Olen tosi pettynyt, että poika luottaa sokeasti tuntemattomiin, jos olisi minusta kiinni niin ei todellakaan saisi päästää mitään hämäriä nettityyppejä asuntoonsa.

Miten saisin pojan järkiinsä, että se älyäisi perua tuon hullutuksen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on harrastuksen myötä tasan netistä hankittu kaveripiiri, jonka kanssa nykyään tavataan. Ja auts netistä se mieskin vahingossa löytyi, aivan kaamea tapaus, heti ehdotteli "meille" kun ekakerran tavattiin ja lapsenkin tahtoi. ;)

Vierailija
2/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut menossa pojan luokse vierailemaan viikonloppuna, mutta kuulemma en saa tulla, kun pojalla on kylässä jotain netin kautta hankittuja tuttuja. Olen tosi pettynyt, että poika luottaa sokeasti tuntemattomiin, jos olisi minusta kiinni niin ei todellakaan saisi päästää mitään hämäriä nettityyppejä asuntoonsa.

Miten saisin pojan järkiinsä, että se älyäisi perua tuon hullutuksen?

kodeissaan ja ovat chatissa tai missä lienevätkään yhtä aikaa netissä. Ei ne "nettityypit" fyysisesti minnekään siirry. Tosin ryyppäävät kyllä ihan oikeasti, ja kaikkien örvellys näkyy kaikille.

"been there, done that"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pilata potentiaalisesti oikein hauskaa iltaa pojalta! Eipä se kyllä sinua varmasti uskokaan jos yrität, mikä on hyvä. Ihan tavallisia ihmisiä ne "nettityypitkin" on ja niistä voi saada oikein hyviä kavereita itselleen.

Ja kyllä nettipalstojen kautat tavattuja tapaa monet myös ihan livenä, mä oon tavannut sellaisia sekä baareissa että kotonanikin joskus. Pelkästään positiivisia kokemuksia näistä.

Vierailija
4/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisin jo tavannut useamman kerran. Eli eiköhän ole sellaisesta kyse.

Sitä paitsi, poikasi on aikuinen ja päättää itse omista asioistaan.

T: paljon kavereita netistä saanut ja miehenkin sieltä löytänyt

Vierailija
5/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista ei koskaan tiedä, mitä kaikkia aineita ne siellä vetävät. Alkoholia kovempiakin päihteitä kenties.

Vierailija
6/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP Porvoosta?

Vierailija
7/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista ei koskaan tiedä, mitä kaikkia aineita ne siellä vetävät. Alkoholia kovempiakin päihteitä kenties.

Vierailija
8/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko AP järkeä poikaansa?

Vierailija
9/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö muuten itse? (Minä käytän, juuri otin lasillisen kovinta huumetta)

Vierailija
10/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole niiden ensimmäinen tapaaminen. Kuulostaa silloin vaaralliselta. Mutta jos ovat tavanneet useita kertoja ennenkin ja ystävystyneet, tuo on eri asia.

Vierailija
11/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ne sun poikas "kaverit" on oikeesti jotain nettijengiin kuuluvaa porukkaa, jotka yhtenä ryhmänä etsiskelee sun pienen poikas kaltasia uhreja. He pyrkivät saamaan bileen aikaiseksi juurikin uhrin luona. Kun nämä juhlat saadaan aikaiseksi, niin se onkin aika hurjaa menoa! Poikas huumataan ja siitä tehdään tosi noloja filmejä nettiin. Kuvakulmat ovat sellaiset, että jengiläisiä ei videoista tunnista, mutta poikasi kyllä. Tämän jälkeen poikaasi kidutetaan ja raiskataan koko viikonlopun verran, kunnes uhri (poikasi) lopulta kuolee tuskiinsa.

Varo AP ja pelasta poikasi! Olen todistanut kymmeniä tämmöisiä tapaamisia eri puolilla maailmaa, ja tämä on Suomessakin kasvava rikollisuuden muoto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän