yhtäaikaa seksiä tänään?
klo 10:ltä aloitetaan ja siitä sitten omaan tahtiin. Ilmoitus tähän kauanko kesti ja ketkä sai /antoi /yritti..
Itse ainakin yritän ja tässä haaste teille muille.
Kommentit (13)
ei tarvii yrittää. Mutta me aloitellaan kyllä heti kun lapset nukkuu.
Olin töissä, joten ei olis oikeen onnannu.
-13-
kun asun eri aikavyöhykkeellä ja vähän hankala aika... Mutta yritän järjestää! Jos mies ei ole vielä kotona, käykö dildoilu?
ehkä suurimpia turn-offeja olisi miettiä makuuhuoneessa puuhastellessa jotain yhteissessiota mäkättävän ja ilkeän av-mammalauman kanssa. Siis ei kiitos.
en oikein tiedä kun mulla pimppi menee kymmeneltä nukkumaan.Voitaisko aikaistaa hieman, vaikka tunnilla?
Niin ja taidan nukkua itsekin jo tuohon aikaan.
Voisiko aikaa muuttaa johonkin aamuyöhön, niin me ulkosuomalaisetkin pääsisimme mukaan?
mukana ollaan, ja jollei ukko anna niin käytän sormia.
kun en mieheltä saa muutenkaan,niin miksi tänäänkään tähän tulisi muutosta.
Nyt hoidetaankin orgasmit itsellemme.
Olimme päivällä kahdestaan kotona ja heti piti "hyödyntää" tilaisuus ;)
Minä ehdotin miehelle,oli heti valmis, 10-15 min meni "koko hommaan", minä sain eka ja mies heti perään...nyt on hyvä fiilis :)
Ukko tosin ei aluksi ollut lainkaan innostunut, mutta kun hetkisen aikaa otin siltä suihin niin siitähän se lähti.. Pikkaisen reilun tunnin sessio oli meillä.
Ukko tosin ei aluksi ollut lainkaan innostunut, mutta kun hetkisen aikaa otin siltä suihin niin siitähän se lähti.. Pikkaisen reilun tunnin sessio oli meillä.
Miten teillä pitää niin kauan rynkyttää-tunnin? Vai lasketko siihen hetken ensi katseesta?
Ei minä vaan jaksais tuntia eikä mieskään. tuleehan siinä nukkumattiakin ikävä ainakin kymmenenjälkeen.Missä te ihmiset käytte töissä kun teillä on mahdollisuus yöt valvoa?
Munkaan mies ei jaksanut, yöpöydän laatikosta onneksi löytyi sopiva sauva, Hoitelin sitten itseni kun ukko kuorsasi.