Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä raskausviikoilla vielä rantalomalle?

Vierailija
17.10.2012 |

Suunnitellaan raskautta, ja ens vuonna olis loma elokuussa, 1kk rantalomakohteessa. Millä viikoilla se vielä menee ok? Ei haittaa, jos ei voi raskauden takia juoda alkoholia ja bilettää, mutta tarkoitus olis syödä hyvin, uida ottaa aurinkoa ja istua iltaa ja hieman kävellä ja katsoa nähtävyyksiä ja shoppailla, ja tavata miehen sukulaisia ja kavereita ko. kohteessa.

Aiemmat raskauteni ovat menneet ok, mutta viikoilta 35 eteenpäin on tullut supistuksia ja on pitänyt alkaa ottaa asiat kevyemmin. Mutta meniskö loma vielä vk 30-35?

Eihän sitä tiedä että tärppääkö edes heti ekasta kierrosta, mutta jos tärppääkin, aiemmin on tärpännyt heti ekasta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkavat jostain noilta viikoilta. Kaikki ei siis mielellään ota kyytiin.

Puoliväliä suositeltiin jossain, oisko peräti näiden sivustojen noissa asiallisemmissa osastoissa.

Mä olin reissussa raskausviikon 24 ja se oli vielä ihan tosi kivaa.

Vierailija
2/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ikinä ei voi tietää miten se raskaus menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkavakuutukset ei yleensä korvaa keskossynnytyksiä, ja lasku voii olla hirmuinen.

Vierailija
4/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla 29 ja jakso vielä nauttia auringosta

Vierailija
5/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin viikolla 20 Kyproksella ja kaikki sujui oikein hyvin kun vähän tarkemmin katsoi mitä suuhunsa laittoi. Kuuma oli +30 päälle joka päivä mikä olisi ollut uuvuttavaa muutenkin. Uskoisin että olisin jaksanut vielä rv 25 asti ainakin matkustaa..

Vierailija
6/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun lapsi syntyykin ennen aikojaan?? Tulee pieni lasku?

Vierailija
7/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin viikon Kreetalla rv 15, se oli tosi hyvä aika, esikoisesta oltiin reissussa vielä vähän puolivälin jälkeen ja sekin oli omalta kantilta hyvä aika, nautin.

Multa meni toisesta täysin yllättäen lapsivedet rv 29+2, vaikka eka raskaus meni tosi hyvin, ja siitä sairaalaan vuodelepoon kunnes vauva syntyi ja vauva oli siellä sairaalassa kaks kuukautta. Siksi en ikinä enää uskaltaisi lähteä mihinkään sen jälkeen kun ollaan viikoilla joilla vauva selviäisi jos yllättäen syntyisi! Luitteko uudesta vauva-lehdestä siitä äidistä, joka alko synnyttää laivalla? Tunnen tuon äidin ja olivat sitten muistaakseno pari kuukautta siellä Tukholmassa sairaalassa...

Vierailija
8/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikassa ja oli aivan ihana nauttia lämmöstä ja tuli liikuttua kunnolla! Pitkään jatkunut huonovointisuus katosi hetkessä.

Vierailija
9/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen asti jos menee kesken niin menee, mutta sen jälkeen voidaan jo yrittää pelastaa lapsi jos meinaa syntyä.

Oma lapsi syntyi rv 25, 5 viikon pää alaspäin makaamisen jälkeen, jos olisin ollut matkalla niin ei olisi hyvin käynyt.

Vierailija
10/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hengissä ne vauvat ja äidit selviää sielläkin. Lähinnä lentorajoitusten mukaan.

Vierailija
11/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun malttaisi oottaa vielä kuukauden yrityksen aloittamista lisää. :) Kohde on Turkki, eli ei EU:ta, mutta on sielläkin sairaaloita varmaan.

Ja lomaa ei tarvi varata ennenkuin ihan viime tipassa, tosin lentoliput pitää varata aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme