Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

taas yksi teiniäiti

Vierailija
16.10.2012 |

Miksi ihgmeessä niitä kakaroita pitää puskea vaikkei edes kouluj ole käyty

http:// oluokkaa.blogspot.fi/

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tuo äiti olisi ollut valmiimpi äidiksi vuosie päsätä jos silloinkaan. Lävistykset eivät ainakaan kypsyydestä kerro, saati sitten toimeentulotuella eläminen.

Vierailija
2/21 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti sinäkin olet maha pystyssä ensimmäisen mopo-pojan kanssa. Hävettää tuollainen, miksi niitä lapsia pitää hankkia, jos ei oikeasti niistä pysty huolehtimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten näitä näyttää taas löytyvän pilvin pimein. eikö suomesa saa tarpeeksi tietoa seksistä? Suomessa on varmaan liian helppo elää tekemättä mitään elantonsa eteen. Sääliksi käy lapsia.

Vierailija
4/21 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten näitä näyttää taas löytyvän pilvin pimein. eikö suomesa saa tarpeeksi tietoa seksistä? Suomessa on varmaan liian helppo elää tekemättä mitään elantonsa eteen. Sääliksi käy lapsia.

Ensinnäkin, hän on menossa takaisin koulun penkille (jos nyt satuit lukemaan blogia). Eli ei nähtävästi ole jäämässä elämään tuilla.

Kyllä tuossa ehtii työtä tekemään niin paljon kuin haluaa, ottaen huomioon että hän on vasta parikymppinen. Yli 40 vuotta työuraa edessä vielä.

Kyllä täällä mammat pääsee taas kiilottamaan kruunuaan...

Vierailija
5/21 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka tahnasa olisi parempi äiti. ei ole ees kuvaansa kehdannut julkaista. ilmeisesti lestadiolainen, kun lapsi pukka tuota vauhtia. tai sitten mies hakkaa eikä tyttö uskalla muuta kuin levittää haaransa.

Vierailija
6/21 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla taaperolla monessa kuvassa järkyttävät mustelmat... :O

Vierailija
7/21 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain ensimmäisen lapseni 22 vuotiaana ja toisen 24 vuotiaana, joten olen varmaan teidän mukaan teiniäiti. Miehelläni on hyvä työ, meillä on omistusasunto (vantaalta, 4 huonetta+keittiö) ja minä olen opiskelija. Nyt siis kotiäiti, opiskelen myös etänä.

Vierailija
9/21 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin vaan.

Vierailija
10/21 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18v, kun tulin raskaaksi. Jäin lapsen yksinhuoltajaksi, kun poika oli 6kk. Lapsen isää, ei ole koskaan kiinnostanut oma poika. Minua on kehuttu, kuinka hyvin osaan kasvattaa oman lapseni. Olen kypsempi, kuin moni minua vanhempi äiti. Kauhistus, olen tällä hetkellä raskaana, odotan kaksosia ja olen menossa naimisiin. Ja ikää vasta 21v, edelleen kaikkien mielestä kypsempi, kuin minua vanhemmat äidit.

Pojalla on päiväkodissa aina puhteita vaatteita, enemmän kuin muilla. Vaippoja on tarpeeksi aina, päiväkodin ja meidän yhteistyö sujuu mutkattomasti ja päiväkodintätien mielestä meidän kanssa on kiva työskennellä, koska olemme niin avoimia.

Ja ai niin, kävin kouluni loppuun yksinhuoltajana, en kertaakaan hakenut toimeentulotukea, poikani tarpeet menevät omieni tarpeiden edelle aina. Ja hups, ajattelin jatkokouluttautua vielä. Olen poikani elämässä läsnä, rakastava äiti ja huolehdin hänelle ruoan ja vaatteet.

Joten jos vaikka lopettaisitte meidän nuorien solvaamisen, ei se ainakaan teistä tee yhtään meitä parempia, ennemin huonompia!

Vierailija
11/21 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa edes blogia avata. Älä sinäkään avaa, jos et kykene hillitsemään itseäsi sen jälkeen.

Vierailija
12/21 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa mukavalta tyypiltä, mitä nyt pikaisesti lukaisin.

Vierailija
13/21 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun julkisesti niitä näköjään levitellä tahtovat.

Vierailija
14/21 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka blogi on julkinen, se ei tarkoita että asiat kuuluisivat sinulle pätkän vertaa. Voit lukea, mutta ei sinun tarvitse osallistua mitenkään muuten.

Vierailija
15/21 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos eivät tahtoisi asioitaan nettiin niin eivät niitä sinne myöskään laittaisi. ellei nyt ole joku huijaus

Vierailija
16/21 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ole pakko nääs lukea :)

Voit vallan mainiosti skipata yli ja etsiä itsellesi mieluista luettavaa :)

Taitaa vain sinulla olla tarve lukea niitä? Niin suuri, ettet voi lopettaa :D Selittelet lukemisen sillä, että jollakin tavalla kuuluu sulle :D

Vierailija
17/21 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole teiniäiti. :O

Itse hankin parikymppisenä lapset, ilman kouluja koska en ole niin luuseri ettenkö kahden lapsen takia voisi lukea haluamaani ammattia itselleni. Aika heikosti on asiat jos ei kykene. :D

Talous oli kunnossa joten hyvä aika oli. :)

Vierailija
18/21 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali parikymppinen opiskelijaäiti, tai sellaiseksi tuleva kun on kouluun hakemassa. :)

Ei teiniäiti enkä näe opiskelevassa parikymppisessä äidissä mitään ihmeellistä. Ihmettelen enemmän sitä kun odotellaan 30+ ikäiseksi kun ei kyetä opiskelemaan jos on yksikin lapsi. Kaikki on niin hirrrvveeenn vaikeeta. :D

Vierailija
19/21 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa siltä, (etenkin kun luin kesä-elokuun tekstejä) ettei tuo "äiti" ole tiennyt mihin ryhtyy. Ja jos talous olisi paremmassa kunnossa, tod. näk. lapsetkin saisivat parempaa hoitoa eikä tarvitsisi kunnallisella jonottaa.

Vierailija
20/21 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa siltä, (etenkin kun luin kesä-elokuun tekstejä) ettei tuo "äiti" ole tiennyt mihin ryhtyy. Ja jos talous olisi paremmassa kunnossa, tod. näk. lapsetkin saisivat parempaa hoitoa eikä tarvitsisi kunnallisella jonottaa.

Yhtälailla sieltä kunnalliselta saa hoitoa kuin yksityiseltäkin puolelta. Joten en nyt pitäisi sitäkään hyvän vanhemmuuden merkkinä...

Mekin käytämme kunnallisen puolen sairaanhoitoa vaikka olisi varaa käydä yksityiselläkin.

Minusta hän vaikutti oikein huolehtivaiselta äidiltä (ilman mitään heittomerkkejä). Ei varmasti ole päässyt kovin helpolla sairastelevien lasten takia.