Tiedän, ettei tämä ole terveyskeskus tai vastaava.
Mutta, koska ei tässä missään hengen hädässä olla niin ajattelin kysyä. Onko jollain tietoa tai omakohtaista kokemusta. Mulla siis on ollut ehkä vuoden verran ihme tuntemuksia sydämen kohdalla. Erityisesti makuultaan, hieman kyljellään ollessa, tuntuu sellanen napsutus rinnassa ja tuntuu siltä kuin kuin ilmakuplat poksahtelisi. Joskus tuntuu myös pystyssä ollessa, mutta pääasiassa ensin mainitusti. Kuulen itse tuon napsutuksen ja vieressä oleva myös. Mitenkään ei satu, tuntuu ja kuulostaa hieman ilkeältä. Viimeksi kun tämä asia alkoi häiritsemään, lekuri lähetti minut ekg:n. Siellä ei näkynyt mitään kummallista ja asia jäi sikseen. Nyt mietin, pitäiskö taas mennä vai pitävätkö ne mua ihan typeränä. Tätä on kuitenkin ollut jo jonkin aikaa eikä mikään ole muuttunut ainakaan huonompaan. Ja tämä kun tulee ja menee miten sattuu, niin paha mennä lääkäriin siinä toivossa, että just sillon napsuisi jotta lääkärikin kuulis tuon äänen. Pienenä mulla oli sydämen sivuääniä, mutta en usko sillä olevan mitään tekemistä tän kanssa. Ikää kuitenkin 30 ja tämä tosiaan alkanut ehkä vuos sitten.
Kommentit (3)
Ja voithan pyytää puhelinajan jos et halua mennä vastaanotolle.
että sydämestä tulee. Jotenkin vaan oletin näin, koska tuo ääni ja tuntemus napsuu samaa tahtia kun sydän lyö. Ja nuo tosiaan yleensä ilmestyy kun vaan pötköttelee. Ei siis mitenkään rasituksesta ainakaan johdu.
Keuhkokuva vois selventää asiaa.