Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

seksi ja stressi

Vierailija
16.10.2012 |

Olemme mieheni kanssa molemma 25v. Seksi on hyvää ja molemmat siitä nauttivat. Viime aikoina olemme kuitenkin molemmat olleet kiireisiä töiden takia, sekä väsyneitä ja stressaantuneita. Seksi on harventunut ja lyhentynyt kestoltaan. Mies ei pysty hallitsemaan omaa laukeamistaan kovinkaan hyvin ja laukeaa viiden minuutin sisään. Itselle jää hieman turhautunut olo. Usein molempien tekisi mieli, mutta sitten toinen ei jaksakaan rakastella ja menemme vain normaalisti nukkumaan.

Vinkkejä/ideoita? Mies tyydyttyy niin paljon helpommin kuin minä, oon ihan turhautunut tähän! :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mieheni kanssa molemma 25v. Seksi on hyvää ja molemmat siitä nauttivat. Viime aikoina olemme kuitenkin molemmat olleet kiireisiä töiden takia, sekä väsyneitä ja stressaantuneita. Seksi on harventunut ja lyhentynyt kestoltaan. Mies ei pysty hallitsemaan omaa laukeamistaan kovinkaan hyvin ja laukeaa viiden minuutin sisään. Itselle jää hieman turhautunut olo. Usein molempien tekisi mieli, mutta sitten toinen ei jaksakaan rakastella ja menemme vain normaalisti nukkumaan.

Vinkkejä/ideoita? Mies tyydyttyy niin paljon helpommin kuin minä, oon ihan turhautunut tähän! :D

Voihan teillä stressiä ollakkin. Mutta minulla on ollut ja on stressiä, jos on väsynyt ei siinä viisari paljon värähdä. Stressi taas on ihan jotain muuta, kun on stressiä niin silloin ei ainakaan pysty tekemään oikein mitään ei edes töitä. Kerron kokemuksesta minulla ei seiso kun on stressiä.

Vierailija
2/3 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikit kyllä kestävät parikin tuntia, mutta yhdyntä korkeintaan 3 minuuttia. Kyllä saan itsekin siinä ajassa ja toki ennen yhdyntääkin.

Eikö teillä, ap, ole sinun tyydyttäminen ennen yhdyntää mahdollinen?