Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäminen jatkuu taas

Vierailija
16.10.2012 |

Hei kaikille,

olen ollut mieheni kanssa yhdessä kolme vuotta joista viimeisen vuoden verran naimisissa. Odotan ensimmäistä lastamme seitsemännellä kuulla ja epäilen mieheni taas alkaneen pettämään. Hänellä oli salasuhde tamperelaisen naisen kanssa alkuvuodesta, mutta hän lopetti sen kun aloimme odottaa esikoistamme. Raskausaikani on ollut vaikeaa,ja en väitä käyttäytyneeni aina hyvin miestäni kohtaan. Mielestäni on todella törkeää, että annettuani kerran hänelle anteeksi, hän palaa vanhan heilan syliin. Hän ei ole kyllä vielä ehtinyt käymään heilansa luona, mutta tiedän heidän viestittelevän. Ja viestit eivät ole mitä tahansa viestejä. Olen nähnyt tämän toisen naisen avoimesti kritisoivan minua, ja käskevän miestäni jättämän minut. Kohtelen miestäni kuulemma huonosti. Mieheni on alkanut myös käyttäytyä oudosti, puhelin koko ajan mukana. Päivisin jos soitan töistä, hän on vihainen ja sanoo olevansa kiireinen. Kuitenkin puhelinlaskusta huomaan hänen muiden kanssa juttelevan useita kymmeniä minuutteja.

Mitä minun pitäisi tehdä? Uskoin haluavani viettää tämän miehen kanssa loppuelämäni, mutta tulevaisuus näyttää todella harmaalta...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikein valitat?

Luulitko, että mies lopettaa ihmetekonsa, kun sopiva nainen osuu kohdalle?

Ehkä miehen itsevarmuus on tasolla, jossa hän ajattelee, että joko 2 kpl tavis naisia? Tai yksi todella hyvä, joka ei vaan ole vielä osunut kohdalle. Kaveri varmaan uskoo, et pokais kenet vaan, kunhan osuisi eteen.

Miehesi on hyvin itsevarma, jopa röyhkeä, ei sen kummempaa.

Vierailija
22/26 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mun mielestä ole mitään itsevarmaa, jos mies kokee tarpeelliseksi heti hankkia salasuhteen kun on pallo jalassa niin sanotusti. Kyllä vaimon ja tulevan lapsen pitäisi olla etusijalla.

Saa silti olla itsevarma, muttei tarvitse kahta naista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin 2.

Itsekin saman kokeneena, olisin ollut varmasti onnellisempi jos olisin heti tajunnut erota miehestäni kuin kitkuutella vielä kaksi huonoa vuotta lisää, jonka aikana salasuhde vielä jatkui.

Vierailija
24/26 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen en nähnyt miestäni, kun yövyin ystäväni luona, mutta koko poissaoloni ajan mies on yrittänyt olla mielin kielin ja myös laitellut itse minulle pari tekstiviestiä. Soitin hänelle tänään, ja hän ei ollut heti torjumassa minua käyttäen kiirettä tekosyynä. Taitaa olla rakastajalla joku kiireisempi päivä ettei ehdi mieheni kanssa keskustella.

Oli mukavaa jutella ystäväni kanssa eilen pitkät pätkät. Hän on ainoa joka tietää mieheni toimista.

Vierailija
25/26 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiedän mieheni viestittelevän naisten kanssa... samaa aikaa kotona menee hyvin ja meidänkin suhde tuota asiaa lukuunottamatta kunnossa. Tässä olen asiaa jonkin aikaa seurannut, tiedän tasan tarkkaan miehen liikkeet ja sen että ei ole näitä naikkosia tavannut. Epäilen jääneen koukkuun tuollaiseen "seksiviestittelyyn". Salaa luen viestejä, näen valehtelevan niille naisille että ei pääse käymään töiden takia vaikka todellisuudessa on kotona minun ja lasten kanssa. Siirtää heidän kanssa sovittuja tapaamisia kaikenmaailman syillä. Luulen että tämä on jatkunut vuosia jo tällaisena. Tilanteeni ei tietysti ole ihan samanlainen kuin sinulla. Mutta tuli mieleen että josko miehesi nyt vain kaipaa jotain tollasta typerää jännitystä elämäänsä. Lapsen odotus on miehellekin jännittävää ja outoa varsinkin kun vaimo muuttuu silmissä sekä ulkoisesti että henkisesti.

En nyt todellakaan puolustele miehesi pettämistä millään lailla. välillä meinaan tulla itsekin hulluksi miettiessäni mieheni puuhia... mutta... toisaalta nuo viestittelyt ovat selkeästi saaneet mieheni ymmärtämään minua välillä paremmin ja kumma kyllä yrittämään lujemmin.

En nyt oikein tiedä mitä haluan edes sanoa.. kai sen että ymmärrän tuskasi. Täällä on tapana heti suoralta kädeltä ohjeistaa jättämään se sika mutta ei se nyt niin suoraviivaista ole. Tiedän parien selvinneen sellaisistakin sivusuhteista joiden tuotoksena on ollut lapsi... on erottu ja menty uudelleen naimisiin.

Itse täällä pohdin miten alkaisin tätä vyyhtiä purkamaan... en haluaisi asiaa mieheni päälle sylkeä noin vain. Haluaisin ymmärtää mistä on kyse koska uskon molempien meistä olevan kuitenkin onnellisempi kun olemme yhdessä. Kuulostaa varmaan ihan hullulta...

Vieläkö nykyään löytyy naisia, jotka omaavat viktoriaanisen ajatustavan siitä, että naisen tulee sietää miehensä syrjähypyt. Ihan uskomatonta schaibaa! Viestin nro 11 kirjoittaja toteaa kylläkin ettei oikein itsekään tiedä, mitä haluaa sanoa. No, me muut emme ymmärtäneet hänen sepustuksistaan senkään vertaa.

Vierailija
26/26 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinulle kuuluu tällä hetkellä?

Onko tilanne muuttunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä