Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäminen jatkuu taas

Vierailija
16.10.2012 |

Hei kaikille,

olen ollut mieheni kanssa yhdessä kolme vuotta joista viimeisen vuoden verran naimisissa. Odotan ensimmäistä lastamme seitsemännellä kuulla ja epäilen mieheni taas alkaneen pettämään. Hänellä oli salasuhde tamperelaisen naisen kanssa alkuvuodesta, mutta hän lopetti sen kun aloimme odottaa esikoistamme. Raskausaikani on ollut vaikeaa,ja en väitä käyttäytyneeni aina hyvin miestäni kohtaan. Mielestäni on todella törkeää, että annettuani kerran hänelle anteeksi, hän palaa vanhan heilan syliin. Hän ei ole kyllä vielä ehtinyt käymään heilansa luona, mutta tiedän heidän viestittelevän. Ja viestit eivät ole mitä tahansa viestejä. Olen nähnyt tämän toisen naisen avoimesti kritisoivan minua, ja käskevän miestäni jättämän minut. Kohtelen miestäni kuulemma huonosti. Mieheni on alkanut myös käyttäytyä oudosti, puhelin koko ajan mukana. Päivisin jos soitan töistä, hän on vihainen ja sanoo olevansa kiireinen. Kuitenkin puhelinlaskusta huomaan hänen muiden kanssa juttelevan useita kymmeniä minuutteja.

Mitä minun pitäisi tehdä? Uskoin haluavani viettää tämän miehen kanssa loppuelämäni, mutta tulevaisuus näyttää todella harmaalta...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi asumusero ja pariterapia ihan viisas ratkaisu.

Pettämisepäilyjen sijasta sinun pitäisi keskittyä vauvaasi ja lakata vaivaamasta päätäsi sika-äijällä. Anna mennä sen toisen naisen luo, et voi pitää porsasta väkisellä karsinassa. Mummoni sanoi, että routa porsaan kotiin ajaa, jos on ajaakseen. Olen huomannut, että siinä on tietty viisaus. Älä roiku miehessä, johon et voi luottaa.

Ikävä kyllä, vaatii sinulta paljon joustoa tulevaisuudessa, kun on pieni lapsi kuvioissa. Mutta olisit varmaan itse onnellisempi, kun sinun ei tarvitsisi koko ajan elää epäilyssä.

Itse erosin, kun mieheni jäi kiinni maksullisista naisista. Se oli lopullinen niitti muutenkin vaikealle suhteelle. Nykyisin olen onnellinen, ja lapsetkin voivat paremmin, kun en ole koko ajan ärtyinen, kärttyinen ja epäluuloinen. Minulla on aikaa heille ja aikaa olla läsnä petturiäijän touhujen miettimisen sijasta.

Onnea vauvasta!

Vierailija
2/26 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä oikeassa siinä että olisi huomattavasti helpompi olla ilman miestäni ja sitä että olen jatkuvassa stressitilassa miettien mitä mies tälläkin hetkellä juttelee tampereen tyttönsä kanssa.

En koskaan uskonut, että hän lopetti suhdetta lopullisesti ja myös se rasitti koko ajan suhdettamme alkuvuoden jälkeen vaikka näennäisesti meillä meni paremmin. Teimme juttuja yhdessä enemmän kuin aikoihin ja myös olimme innoissamme tulevasta lapsesta, suunnittelimme tulevaisuutta ja kävimme asuntonäytöissä etsimässä unelmien kotia ja isompaa tietysti.

Nyt ajatellen oli kyllä fiksu veto olla ostamatta yhteistä asuntoa. Eipä ainakaan tarvitse sitä miettiä. Asumme vuokra-asunnossa.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa vaan siitä miehestäsi. Eihän tuo ole terveydellesikään hyväksi saatikka lapsen. Keskity itseesi ja lapseesi

Vierailija
4/26 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteistä kämppää, se olisi ollut varsinainen vankila ja velkataakka. Sellaisia päätöksiä ei pidä tehdä tuollaisessa tilanteessa. Sinulla on raskaana olevana suurempi oikeus jäädä siihen vuokra-asuntoon asumaan, eli oikeus määrää miehen muuttamaan ulos, jos sitä avioerohakemuksessa pyydät.

Jotkut miehet haluavat kaksi naista, ja pitääksen sen vaki-naisen rauhallisena käryn jälkeen vähän aikaa mielistelevät ja ovat niin pusi pusi että. Ja selän takana se toinen suhde vaan jatkuu...ja pettää se vielä sitä toistakin naista, eli on jo pettänyt sinun kanssasi. Toinen nainen tahtoo sen, sanon kuule että anna sen saada se äijä, ei se tule siellä pysymään, kun ei se mies vastuusta mitään tiedä. Pari kolme vuotta, ja taas on uus "Milla" kierroksessa. Ei lopeta pettämistä.

Voi kuule nähty on nämä vehkeensä perässä juoksevat pelimiehet. Silmälaput romanttisesta rakkaudesta on karisseet aikoja sitten.

terv. nro 2

Vierailija
5/26 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sinä haluat elää loppuelämääsi miehen kanssa, joka ei ole luotettava eikä kunnioita sinua. Vai haluatko?

Tsemppiä ap, pärjäät vauvan kanssa hyvin yksinkin, pettureita ei tarvitse sietää.

Vierailija
6/26 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsi ensimmäisesi? Jos on, niin tulet huomaamaan, että lapsi on kaikkein tärkein ja ansaitsee turvallisen ympäristön elää.

Silloin nainen hankkiutuu epäluotettavasta miehestä eroon.

Kyllä sinä selviydyt yksinkin. Et tarviste tuollaista miestä!

Ihan oikeasti. Miehiä riittää maailman turuilla ja hyviäkin on, mutta lapsi on ainutlaatuinen ja ansaitsee parhaan mahdollisen kodin ja onnellisen äidin, joka keskittyy häneen. Lapsella ei ole ketään toista koko maailmassa!!!

Vierailija
7/26 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta: olette olleet yhdessä kolme vuotta, jonka aikana mies on jo kerennyt pettää. Silti naimisiin ja lapsi, MIKISI? Jokainen ansaitsee parempaa.

Vierailija
8/26 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mitä tuo Tampere tähän liittyy? =D Ette itse ole sieltä, eli on siis välimatkaa?

Vierailija
9/26 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere ei sinänsä liity tähän mitenkään mutten voi tästä mieheni sutturasta käyttää hänen oikeaa nimeää, vaikka sen toki tiedän.

Menimme naimisiin mieheni kanssa elokuussa 2011 ja tietääkseni silloin hänellä ei ollut toista naista kuvioissa. En toki voi tästäkään olla varma, niinkuin en mistään muustakaan.

Sain tietää mieheni suhteesta maaliskuussa, eli samoihin aikoihin kuin sain myös tietää olevani raskaana. Käytännössä mieheni on siis puuhaillut toisen naisen kanssa samoihin aikoihin kun olemme yrittäneet lasta.

Minun olisi pitänyt tämä petturuus huomata kyllä aiemminkin, mies oli useasti kavereidensa kanssa. Hän jäi kiinni kun väitti olevansa kaverin mökillä, totuus oli toinen kun tämän kaverin vaimoineen tapasin kaupungilla. Tämän jälkeen tutkin useaan otteeseen miehen puhelinta, mutta enää siihen ei ole mahdollisuuksia miehen kantaessa sitä joka paikkaan mukaan.

Olette kaikki oikeassa, tuleva tyttäremme,ensimmäinen lapseni, ansaitsee onnellisen ja hyvinvoivan äidin. Tällä hetkellä en kumpaakaan ole. Olen 26-vuotias ja kohtalaisen hyvin palkatussa työssä. Pärjäisin kyllä yksinkin lapsen kanssa

AP

Vierailija
10/26 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiedän mieheni viestittelevän naisten kanssa... samaa aikaa kotona menee hyvin ja meidänkin suhde tuota asiaa lukuunottamatta kunnossa. Tässä olen asiaa jonkin aikaa seurannut, tiedän tasan tarkkaan miehen liikkeet ja sen että ei ole näitä naikkosia tavannut. Epäilen jääneen koukkuun tuollaiseen "seksiviestittelyyn". Salaa luen viestejä, näen valehtelevan niille naisille että ei pääse käymään töiden takia vaikka todellisuudessa on kotona minun ja lasten kanssa. Siirtää heidän kanssa sovittuja tapaamisia kaikenmaailman syillä. Luulen että tämä on jatkunut vuosia jo tällaisena. Tilanteeni ei tietysti ole ihan samanlainen kuin sinulla. Mutta tuli mieleen että josko miehesi nyt vain kaipaa jotain tollasta typerää jännitystä elämäänsä. Lapsen odotus on miehellekin jännittävää ja outoa varsinkin kun vaimo muuttuu silmissä sekä ulkoisesti että henkisesti.

En nyt todellakaan puolustele miehesi pettämistä millään lailla. välillä meinaan tulla itsekin hulluksi miettiessäni mieheni puuhia... mutta... toisaalta nuo viestittelyt ovat selkeästi saaneet mieheni ymmärtämään minua välillä paremmin ja kumma kyllä yrittämään lujemmin.

En nyt oikein tiedä mitä haluan edes sanoa.. kai sen että ymmärrän tuskasi. Täällä on tapana heti suoralta kädeltä ohjeistaa jättämään se sika mutta ei se nyt niin suoraviivaista ole. Tiedän parien selvinneen sellaisistakin sivusuhteista joiden tuotoksena on ollut lapsi... on erottu ja menty uudelleen naimisiin.

Itse täällä pohdin miten alkaisin tätä vyyhtiä purkamaan... en haluaisi asiaa mieheni päälle sylkeä noin vain. Haluaisin ymmärtää mistä on kyse koska uskon molempien meistä olevan kuitenkin onnellisempi kun olemme yhdessä. Kuulostaa varmaan ihan hullulta...

Vierailija
11/26 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on mahtava tulevaisuus edessäsi ilman tuollaista ällökettä. Olet niin nuorikin! Onnea vauvasta ja voimia!

Vierailija
12/26 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista miestä hetkeäkään. Onhan se niin että jotkut suhteet selviävät tälläisistä ongelmista mutta en tiedä miten. Jos olette olleet muutaman kuukauden naimisissa ja miehesi heti pettää sinua ja ottaa salasuhteen tuskin suhteenne olisi voimissaan enää vuosien tai vuosikymmenten päästä.Nuori olet kyllä eli pääset tästä eteenpäin

Vierailija
13/26 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiedän mieheni viestittelevän naisten kanssa... samaa aikaa kotona menee hyvin ja meidänkin suhde tuota asiaa lukuunottamatta kunnossa. Tässä olen asiaa jonkin aikaa seurannut, tiedän tasan tarkkaan miehen liikkeet ja sen että ei ole näitä naikkosia tavannut. Epäilen jääneen koukkuun tuollaiseen "seksiviestittelyyn". Salaa luen viestejä, näen valehtelevan niille naisille että ei pääse käymään töiden takia vaikka todellisuudessa on kotona minun ja lasten kanssa. Siirtää heidän kanssa sovittuja tapaamisia kaikenmaailman syillä. Luulen että tämä on jatkunut vuosia jo tällaisena. Tilanteeni ei tietysti ole ihan samanlainen kuin sinulla. Mutta tuli mieleen että josko miehesi nyt vain kaipaa jotain tollasta typerää jännitystä elämäänsä. Lapsen odotus on miehellekin jännittävää ja outoa varsinkin kun vaimo muuttuu silmissä sekä ulkoisesti että henkisesti.

En nyt todellakaan puolustele miehesi pettämistä millään lailla. välillä meinaan tulla itsekin hulluksi miettiessäni mieheni puuhia... mutta... toisaalta nuo viestittelyt ovat selkeästi saaneet mieheni ymmärtämään minua välillä paremmin ja kumma kyllä yrittämään lujemmin.

En nyt oikein tiedä mitä haluan edes sanoa.. kai sen että ymmärrän tuskasi. Täällä on tapana heti suoralta kädeltä ohjeistaa jättämään se sika mutta ei se nyt niin suoraviivaista ole. Tiedän parien selvinneen sellaisistakin sivusuhteista joiden tuotoksena on ollut lapsi... on erottu ja menty uudelleen naimisiin.

Itse täällä pohdin miten alkaisin tätä vyyhtiä purkamaan... en haluaisi asiaa mieheni päälle sylkeä noin vain. Haluaisin ymmärtää mistä on kyse koska uskon molempien meistä olevan kuitenkin onnellisempi kun olemme yhdessä. Kuulostaa varmaan ihan hullulta...

Miehelle unelmatila on se että on koti ja siellä ymmärtäväinen vaimo ja kaikki se perhe-elämä ja sitten kaikki muu säätäminen ihan omaa itseä varten. Tuo säätäminen ei loku ikinä, jos ei joudu valitsemaan. Mut jos sulla on niin hyvä omanarvontunto et on ok et miehellä on muita niin sithän on hyvin. Mä vaan epäilen et päinvastoin et arvosta itseäsi ja luulet et tuollaista pitää sietää. Mut oma on valinta. Tuolla toiminnalla mies vaan ei kunnioita eikä arvosta sua, eikä sellaisen ihmisen lähellä yleensä voi voida hyvin. Sua lohduttaa et mies valehtelee naisille... hmmmm puhukohan se sulle sitten totta....? Valhe on lapsille kauhea paikka kasvaa. Kyse lienee siis siitä et mies haluaa itselleen kaiken, ja se on tärkeämpää kuin perhe ja sun kunnioitus. Mut noinhan naiset joille on tärkeää olla miehen kanssa hinnalla millä hyvänsä tekee...

Vierailija
14/26 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että AP tilanteessa olisi parasta ajatella oman syntymättömän lapsensa parasta. Onko parempi, että AP olet itse onnelline kuin että lapsi myöhemmin vaistoaa ettei kaikki ole hyvin sinun ja isän välillä.

Huono parisuhde ei ole oikea kasvuympäristö lapselle, mieluummin olet yksinhuoltaja

Vierailija
15/26 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivuilla, kun elät sitä lapsesi kanssa, ilman tuollaista miestä. Tottakai olet hankala ja ilkeä miehen mielestä ja mies saa toiselta naiselta sympatiat osakseen valittamalla sinusta. Omaa osuuttaan asioihin mies ei näe.

Tuttavapiirissä on pari vastaavaa tapausta, joissa mies on patologinen pettäjä. On kurjaa nähdä, kuinka ystävä kärsii, kun mies pitää koko ajan kierroksessa paria muuta naista joko tekstareilla tai tapailemalla.

Ystäväni on monesti ajanut miehen omiin hoteisiinsa, mutta ottaa takaisin, kun mies lirkuttelee ja lupaa parantaa tapansa. Jatkuvat epäilyt ystävälläni kuitenkin on, syystäkin. En tiedä, mikä koukuttaa tuollaiseen mieheen.

Jos itse tulisin petetyksi, suhde loppuisi. Pettäminen kertoo arvostuksen puutteesta ja sairaasta parisuhteesta. Olen mieluummin lasten kanssa yksin, kuin epäluotettavan ihmisen kanssa. Varmasti lapsetkin vaistoaisivat äidin pahan olon ja epävarmuuden.

Jos sallii tuon, että miehellä on vaikkapa tekstariseuraa muista naisista, liikutaan alueella, jossa mies on jäänyt keskenkasvuiseksi ja leikkii tulella. Pitäisikö kiltin pikkuvaimon vain hymyillä, kun miehellä pelaa palvelut ja löytyy leikkiseuraa.

Vierailija
16/26 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin äskön miehelleni, joka ei kummallista kyllä ollut varattuna, vaan sain häneen jopa yhteyden.

Kuitenkin puhelu kesti vain minuutin hänen huutaessaan minulle, että hänellä on kiire ja käski minun lopettaa hänen työpäivänsä häiritsemisen. Kyseessä oli minuutin puhelu ja kyseessä oli ainoa puhelu tänään.

Olen täysin kyllästynyt tähän käytökseen. Menen tänään hänen tullessa kotiin ystäväni luokse vähän rauhoittumaan, saavatpahan ainakin rauhassa jutella rakastajansa kanssa. Voisin vaikka olla siellä yötäkin niin mieskin ymmärtää etten jaksa.

Hän on myös alkanut syyttämään minua hänen elämänsä rajoittamisesta tms

AP

Vierailija
17/26 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, tilanteeni on aika samankaltainen, tosin sillä poikkeuksella ettemme odota esikoistamme enkä ole raskaana vaan meillä on puolivuotias poika.

Toivoisin, että voisin muuttaa pois, ja unohtaa mieheni, aloittaa uuden elämän ja rakastaa lastani parhaani mukaan.

Totuus on toinen, olen täysin riippuvainen miehestäni, äitiyslomalla ollessani olen käyttänyt säästöjäni ja tällä hetkellä ei olisi varaa muuttaa pois. Emme ole myöskään naimisissa.

Voimia sinulle! Toivon että itsekin saisin jostain niitä lisää

Vierailija
18/26 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan helppoa uskottoman puolison kanssa. Olen kokenut myös pettämisen aiheuttaman tuskan.

Erosimme kaksi vuotta sitten ja asun nyt kahden lapsemme kanssa eri kaupungissa kuin heidän isänsä.

Isä näkee heitä säännöllisesti joka toinen viikonloppu. Välimme ovat kohteliaat mutta ei muuta. Hän ei koskaan alkanut seurustella hoitonsa kanssa. Uskon että kun jännitys katosi minun huijaamisesta, ei suhde salarakkaseen enää ollut samanlainen. Olemme molemmat edelleen sinkkuja.

Uskon silti että joskus vielä löydän mukavan miehen jakamaan surut ja ilot kanssani

Vierailija
19/26 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle AP.

Olet arvokkaampi kuin miehen irvikuva aviomiehesi,

hänen käytöksensä ei ole sinun arvoista. Ajattele omaa parastasi..

Mies ulos

Vierailija
20/26 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Eri asia onko kyseessä syrjähyppy vaiko sivusuhde. Meinaan voisin kyllä itse ehkä antaa anteeksi syrjähypyn jos voisin sataprosenttisella varmuudella tietää että kyseessä oli vain yksi kerta. Jos kyseessä on sivusuhde, jossa myös tunteita mukana, en varmasti anteeksi antaisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi