Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluisin lähtee ekan kerran synnytyksen jälkee viihteelle

Vierailija
15.10.2012 |

kuukauden päästä. Vauva on nyt 5 kk. ja täysimetyksellä. Mitenköhän onnistuu? Huutaako vauva koko illan ja yön? kokemuksia kiitos!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pullon käyttäminen onnistuu, niin ei muuta kun lypsät maitoa poissaolosi ajan tarpeiksi. Eiköhän vauva luotettavan hoitajan/isän kanssa pärjää noilla eväillä.

Tosin omat tissisi saattavat illan aikana paisua kivuliaastikin, t: nimim. kokemusta on...

Vierailija
2/7 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva oli huutanut joitain tunteja, ei koko yötä kuitenkaan. Pulloa mies yritti tarjota, mutta ei se juuri lohduttanut.

Aloita kiinteät nyt, niin kk päästä saattaa jo syödä jotain sosetta/puuroa vähän illalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan kiinteät voi tarvittaessa viisikuiselle aloittaa, mutta onko rimpsailta se järkevin syy valita aloitusajankohta? Vai kannattaisiko mennä lapsen tarpeen ja valmiuksien mukaan...? Kävi vain mielessä.

Rimpsailua sinäällään en ole tuomitsemassa :D

Vierailija
4/7 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pumppasin rinnat tyhjiksi ennen kuin vauva meni hoitajalle. Illan mittaan myös pari kertaa pumppailin baarin vessassa (:D) ja heitin maiton menemään. Kyllä se onnistui, kun pääasia oli kuitenkin että pitkästä aikaa pääsin näkemään kavereita ja rentoutumaan jolloin viiden minuutin pumppailu pari kertaa illan aikana ei haitannut.

Vierailija
5/7 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oon kaupassa pitempää, ni tulee puhelua et tuu kotii, tää itkee. Muuten kyl osaa hoitaa.

ap

Vierailija
6/7 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oon kaupassa pitempää, ni tulee puhelua et tuu kotii, tää itkee. Muuten kyl osaa hoitaa.

ap

Mä sanoin, että saa soittaa jos vauva itkee kovasti. Sitten kun soitti, sanoin etten nyt kesken illan viitsi tulla kotiin... t. Nro 3

Vierailija
7/7 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelet, että tuo on vauvan osalta ok (sinä tunnet vauvasi), niin eipä kai siitä mieheltä sen kummemmin suostumusta kyselemään. Ei kai hänkään joudu sinulta anelemaan että olet vauvan kanssa muutaman tunnin hänen ollessaan poissa?

Mutta ei minua itkevän vauvan kanssa huolettaisi stressaantuva isi, vaan se vauva (siis omalla kohdallani, minun vauvani, jonka minä tunnen - sinä tunnet omasi!). 6-kuisena ihan mahdoton ajatus, 10-kuisena onnistui ongelmitta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi