Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aikuinen mies kiukuttelee ja tekee kiusaa suuttuessaan?!

Vierailija
15.10.2012 |

Mieheni on melkein 40v, mutta kun herne menee nenään (lähes joka ilta, välillä tosi pienestä), silloin hän kärttyilee koko perheelle - tai sitten osalle perheestä, ja osoittaa selvästi suosiota toisille. Minä kuulun aina niihin epäsuosittuihin silloin, vaikka suuttumus olisi tullut jostain, mitä joku lapsi on tehnyt (esim. joku valittaa hänen tekemästään ruuasta). Suuttumisen jälkeen hän vääntää kaikesta riitaa, kaivelee vanhoja ärtymyksen aiheita, ja saattaa jopa tehdä kiusaa minulle (esim. irrottaa läppärin modeeminpistokkeen seinästä). Miten keskenkasvuinen voi aikuinen mies olla?!

Hän on aina ollut pitkävihainen ja sovittelu on aina ollut minun hommani, mutta nyt alkaa jo rasittaa, kun tuo on melkein jokapäiväistä, enkä ole itsekään parhaimmillani, kun on stressiä ja väsymystä minullakin..

Onko muita, joiden miehellä on jatkuva PMS?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottiin jo pari vuotta sitten. Elämä on ihanaa nyt.

Vierailija
2/3 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen on varmaan joku syy.

On normaalia, että ihminen taantuu tietyissä tilanteissa, kuten kriiseissä ja hermot äärimmilleen venyneinä, mutta jos sellaista on jatkuvasti voi vain kysyä mikä miehellä on ongelmana. Minusta on selvää, että ap:n miehellä on joku stressinaiheuttaja, ja on selvää, ettei muu perhe saa joutua kestämään tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kanssa saattaa raivostua jostain ihan pikkujutusta ja häipyä ovet paukkuen. Olen laittanut huonon itsetunnon piikkiin, kun on mua tyhmempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä