Kuka idiootti laittaa huuto.net:ssä
lapsensa kuvan kohdekuvaksi vaikka myynnissä on rattaat?? Mikä h**vetin idea tuossa on??Kuvitteleeko, että lapsi on niin erityisen suloinen että kaikkien täytyy hänen kuvansa nähdä??Minusta ei ole söpö ja näyttää korkeintaan pelottavalta...Lopettakaa tuo lastenne kuvien tunkeminen joka paikkaa, ei ketään kiinnosta....Tai no, ei ainakaan minua...
http://www.huuto.net/kohteet/abc-perakkain-istuttavat-matkarattaat-harm…
Kommentit (10)
Kyllähän lasten kuvat on täyttä herkkua kaikille pedofiileille. Niitähän ne oikeen kyttää. Varmasti on iloinen tästäkin joku pervo.
Kyllähän lasten kuvat on täyttä herkkua kaikille pedofiileille. Niitähän ne oikeen kyttää. Varmasti on iloinen tästäkin joku pervo.
No täytyy olla aika huolimaton jos esikatselunkin jälkeen kuva on vielä siellä...Ja kyllä, tiedän mitä sana "idiootti" tarkoittaa...
katsella vieraan lapsen kuvaa etsiessään rattaita omalle lapselleen...Saatan kuulostaa naurettavalta, mutta näin sen nyt vaan on...Ja kohta saan varmasti kuulla olevani todella se naurettava:D
koska oli vaikea päättää, minkä kuvan rattaista pistäisi; allahan niitä on vaikka kuinka paljon. Ja toisekseen lapsikuva vaikuttaa vähän kuvapankkikuvalta, siis ettei ole kuva omasta lapsesta vaan ihan vaan haluttu laittaa lapsi.
Mikä tässäkin nyt niin kamalaa oli?
Aika ajoin tulee eteen ilmoituksia joissa tosiaan on lemmikki tai lapsi.
Mitä se sinun maailmaasi häiritsee?
Sen sijaan että täällä valitat, voithan ystävällisesti mainita myyjälle, että onkohan sulla ihan oikea kuva.
Jos tiedät mitä idiootti tarkoittaa, fiksuna ihmisenä et silloin viljele sitä sanaa.
No ei itse asiassa...Se on täysin eri asia...
kuis sattukin että on meikäläisen ilmoitus!
Mutta tiedoksi vaan,kuva on ihan yleisesti netistä otettu enkä todellakaan laittele lasteni kuvia imoituksiin.
miksi olen ottanut siihen kuvan netistä on se,että mulla ei tää kuvien käsittely ole ihan hanskassa :/.Alkuperäinen kuva oli liian suuri enkä osannut sitä pienentää joten otin siihen sitten jonkun kuvan vaan netistä.Onhan ne siellä ihan yleisessä "jaossa".
Että tiedoksi vaan sinullekin alkuperäinen idiootti.
paljon koneella.
Noita sattuu paljon, mikä sinä olet idiootiksi haukkumaan ketään?
Tiedätkö edes mitä se sana tarkoittaa?