Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko raskaana heti synnytyksen jälkeen??

Vierailija
15.10.2012 |

Kuukautiset ei ole vielä alkaneet, vauva 6vko mutta 4vko imetyksen lopettamisesta. Pitäis kai olla alkanut jo?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hormonitoiminnan normalisoituminen voi kestää kuukausia.

Vierailija
2/8 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan: "maito ei riittänyt". Se muuten riittää kaikilla, jos älyää nähdä vaivaa. On tasan yksi syy joka estää maidontulon ja se on tietyntyyppinen aivokasvain. Oletan ettei sinulla sellaista, erittäin harvinaista kasvainta ole tuosta vaan pulpahtanut?

Toivottavasti et ole raskaana. Keskity nyt siihen vauvaasi! Ja käytä ehkäisyä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet hoitanut ehkäisyn????

Vierailija
4/8 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti se ei riitä meillä kaikilla vaikka mitä tekis.

t.nimim "kaikkeni yritin"

Anna kun arvaan: "maito ei riittänyt". Se muuten riittää kaikilla, jos älyää nähdä vaivaa. On tasan yksi syy joka estää maidontulon ja se on tietyntyyppinen aivokasvain. Oletan ettei sinulla sellaista, erittäin harvinaista kasvainta ole tuosta vaan pulpahtanut? Toivottavasti et ole raskaana. Keskity nyt siihen vauvaasi! Ja käytä ehkäisyä!!

Vierailija
5/8 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan: "maito ei riittänyt". Se muuten riittää kaikilla, jos älyää nähdä vaivaa. On tasan yksi syy joka estää maidontulon ja se on tietyntyyppinen aivokasvain. Oletan ettei sinulla sellaista, erittäin harvinaista kasvainta ole tuosta vaan pulpahtanut?

Enempää en selittele, kuin että imettämättömyys sattuu minuun kovasti, kun olin imetysfanaatikko. Nyt en enää voi olla..

Ap

Vierailija
6/8 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet hoitanut ehkäisyn????

Ap, sikiävää sorttia?

Vierailija
7/8 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tod.näk epäonnistunutta täysimetystä. Nämä kommentit on loukkaavia. Paha mieli on jo muutenkin asiasta. Olen muuten kanssasi periaatteessa samaa mieltä: liian monet antavat periksi liian helposti. Silti ei tulisi mieleenkään kenellekään sanoa asiasta. Minulla on nyt kolmeviikkoinen vauva ja korviketta on pakko antaa, koska minun maidoillani häntä ei saa tyytyväiseksi, pissamäärät vähenee, eikä paino ole noussut riittävästi. Yritys on vielä menossa, mutta mielessäni olen jo antanut periksi. En tiedä mitä teen väärin, tahtoa imettämiseen ei ainakaan puutu.

Vierailija
8/8 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki voit olla jos ehkäisy ei ole kunnossa!

Eikä imetys ole ehkäisykeino muutenkaan.

Ja se joka väitti, että imetyksen estää vain aivokasvain niin ehkä minulla sitten on sellainen koska 1.lasta en pystynyt imettämään koska maito ei noussut rintoihin...siis viikkokausia yritin imettää ja lypsää mutta ei sieltä mitään maitoa irronnut vain vähän kirkasta tai veristä kudosnestettä.

Ja en ressannut etukäteen imetystä koska pidin sitä itsestäänselvyytenä ja oli kyllä järkytys kun en siihen pystynyt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan