Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

`Ruotsin taitajat, auttakee, pliis!

Vierailija
15.10.2012 |

Mulla on Tukholman alueen "metrolippuja" (förköpsremsa) 2 kpl, molemmissa 8 "kuponkia" jäljellä.

Lipussa lukee, että on "giltig för resa t o m december 2011" Tää tarkoittaa kai, että ovat voimassa joulukuuhun 2012?

Mut sitten lukee vielä että "oanvändä förköpsremsor återlöses t o m december 2012"

Siis käyttämättömät liput voi mitä? Palauttaa, saa rahat takaisin??

Tackar!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pitää käyttää joulukuuhun 2012 mennessä tai vanhenevat

Vierailija
2/7 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä joulukuussa 2011 tapahtuu?

Kiittääpa ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Tukholman alueen "metrolippuja" (förköpsremsa) 2 kpl, molemmissa 8 "kuponkia" jäljellä. Lipussa lukee, että on "giltig för resa t o m december 2011" Tää tarkoittaa kai, että ovat voimassa joulukuuhun 2012? Mut sitten lukee vielä että "oanvändä förköpsremsor återlöses t o m december 2012" Siis käyttämättömät liput voi mitä? Palauttaa, saa rahat takaisin?? Tackar!

... että on voimassa sinne joulukuuhun 2111?

Vierailija
4/7 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liput eivät ole enää voimassa, vaan ne ovat vanhentuneet 31.12.2011. Tarkkaa tietoa Tukholman lippujärjestelmästä minulla ei ole, mutta tulkitsisin tuon jälkimmäisen niin, että käyttämättömät sarjaliput lunastetaan takaisin 31.12.2012 asti. Tosin epäilisin, että tällöin koko "remsan" pitää olla käyttämätön.

Mulla on Tukholman alueen "metrolippuja" (förköpsremsa) 2 kpl, molemmissa 8 "kuponkia" jäljellä.

Lipussa lukee, että on "giltig för resa t o m december 2011" Tää tarkoittaa kai, että ovat voimassa joulukuuhun 2012?

Mut sitten lukee vielä että "oanvändä förköpsremsor återlöses t o m december 2012"

Siis käyttämättömät liput voi mitä? Palauttaa, saa rahat takaisin??

Tackar!

Vierailija
5/7 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tom= till och med eli liput käytettävä joulukuun 2011 mennessä.

Käyttämättömät liput lunastetaan takaisin 2012 joulukuuhun asti. Teidän liput eivät ole käyttämättömiä, jos lipussa vain 8 leimaamatonta jäljellä.

Vierailija
6/7 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin siis heittää roskiin, ei olla Tukholmaan muutenkaan menossa tän vuoden puolella.

Noita lippuja ei kai enää myydäkään, tilalle on tullut ladattava kortti ja tekstariliput ja ilmeisesti kertalippuja myydään yhä edelleen.

Ap

Vierailija
7/7 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lupaathan nyt kirjoittaa 100 kertaa tälle foorumille "en vastusta suomen ja ruotsin pakollista kouluopiskelua".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän