Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kai ei tajua, että joku säärien ajo on vähän eri kuin pillun posliini?

Vierailija
15.10.2012 |

Siis mikä tuossa on kummaa kun nuo yhdistetään? Perustellaan posliinipilluisuutta sillä, että siinä samassa ja samalla periaatteella se tussu höylätään persreikää myöden paljaaksi kun sääristä ne pari haiventa?

Eihän se oo yhtään sama asia. Pillussa on herkät paikat ja toisaalta se ei näy kenellekään. Siellä paikassa on syytä olla karvoitus, onhan se teinillä merkki että naiseksi ollaan tulossa ns. seksuaalisesti. Miksi ylipäätään aikuisen alapää pitää olla karvaton? Miehilläkin sellainen pelkkä nahkakeppi?

Ja vielä se puhtausjuttu :D joopa joo. Käyttäkää suihkua, ne karvat vielä lisäksi antaa suojaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ylipäätään ihminen (=NAINEN!) joutuu karvojaan poistamaan - miesten takia. Naisten pitäisi vain uskaltaa lopettaa se höylääminen, nyppiminen, epilointi, vahaus. Minä kelpaan miehelleni kaikkine karvoineni, en ajele edes kainalokarvojani. En myöskään säärikarvojani. Alapään karvoista luonnollisesti puhumattakaan. En suostu ajattelemaan olevani hyi, yöks, ällö jne vain siksi, että olen aikuinen ihminen. Aikuisille ihmisille kasvaa karvat.

Vierailija
2/12 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos annettaisi kunkin pitää karvansa tai karvattomuutensa ihan omana asianaan?

Antaisitte jo olla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos annettaisi kunkin pitää karvansa tai karvattomuutensa ihan omana asianaan?

Antaisitte jo olla...

Mutta pakko kommentoida vielä ap:llekin.

Luulen että sitä verrataan säärien ajeluun siksi, että se tosiaan menee siinä samalla. Itse ainakin ajelen säärikarvani nivusiin asti, eli kaikki karvat jaloista on pois, joten se häpykarvoituksen ajelu menee siinä samalla.

Sitä minä en ymmärrä että miksi ihmeessä se nyt on joillekin teistä niin suuri ongelma että jotkut ajelevat häpykarvansa? Minä pidän niitä inhottavan tuntuisina ja näköisinä, joten ajelen/epiloin/vahaan ne pois. Enkä tee sitä mieheni tai kenenkään muun kuin itseni takia. Samasta syystä oikeastaan käytän kauniita alusvaatteita, vaikkei kukaan niitä näekään (miestä ei kiinnosta alusvaatteet ja pitäisin outona jos häntä hepeneet kiinnostaisivatkaan), eli minun itseni takia.

Ja joo, pyöriihän täällä niitä "hyiyök ällö rämemajava" tyyppejä, mutta voisin veikata että ne ovat 100% provoja, jotka ovat ilmeisesti onnistuneet täysin tehtävässään. En ihan oikeasti halua uskoa että ketään kiinnostaa noin sairaalloisen paljoa toisen ihmisen häpykarvoitus.

Vierailija
4/12 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillukarva-aihe, tää on niin taas tätä...

Vierailija
5/12 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että joku ottaa ensimmäisen kerran esiin näin tärkeän asian

Vierailija
6/12 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan saa erikoiset paineet naiseksi kasvamisesta kun pillukarvat on muka yök.

Onko rinnatkin yök jotka esteettisesti voisi poistaa?

Harmi vaan, ettei rintoja voi poistaa yhtä näppärästi kuin karvoitusta.

Mutta 8 on oikeassa, tämä aihe on äärimmäisen tärkeä, ja siitä syystä meidän tulee kiihkeästi jatkaa keskustelua siitä.

Vierailija
7/12 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kai ei tajua, että joku säärien ajo on vähän eri kuin pillun posliini?

Ehkä hän ei ymmärrä niiden eroa?

Joka tapauksessa sitä kannattaa kysyä siltä Kai:lta itseltään.

Vierailija
8/12 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi taitaa olla ainoa valtio maailmassa, jossa naisen on hyväksyttävää olla miestään karvaisempi.

Vierailija
9/12 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei olisi hyväksyttävää? Tuleeko tyylipoliisi ja haukkuu tunkkaiseksi rämemajavaksi?

Teille naisen puunausfanaatikoille tiedoksi, että jos mies yleensä karvaisempi, se ei tarkoita että naisella ei saisi olla karvoja ollenkaan. Mitä ihmeellistä tai epänaisellista on täyspehkossa?

Suomi taitaa olla ainoa valtio maailmassa, jossa naisen on hyväksyttävää olla miestään karvaisempi.

Vierailija
10/12 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei olisi hyväksyttävää? Tuleeko tyylipoliisi ja haukkuu tunkkaiseksi rämemajavaksi?

Teille naisen puunausfanaatikoille tiedoksi, että jos mies yleensä karvaisempi, se ei tarkoita että naisella ei saisi olla karvoja ollenkaan. Mitä ihmeellistä tai epänaisellista on täyspehkossa?

Suomalainen mies onkin aika vähäkarvainen, joten mikä ihme se on jos naisella on enemmän esim. häpykarvoja? Pitääkö hävetä itseään ja heti tehdä asialle jotain?

Vierailija
11/12 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/12 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota...

Jos viittasit nyt minuun, joka aiemmin kysyin että miksi tuo ajeleminen haittaa teitä, niin kai huomasit että minä en kirjoittanut niiden häpykarvojen olevan yök? Kirjoitin että täällä on niitä jotka kirjoittavat noin, ja kerroin että itse en pidä niiden tunnusta tai ulkonäöstä ja siksi ajelen niitä pois.

Jos minulle tytär joskus tulee niin en minä aio häntä opettaa yhtään minkään karvojen ajeluun, enkä ala pitämään mitään esitelmää siitä että miksi niitä pitäisi ajaa tms.

Mielestäni tuo on jokaisen oma päätös, kuten se oli minunkin päätökseni aikanaan. Äidiltäni en ole mitään vaikutteita tuohon saanut, enkä keneltäkään muultakaan.

Mitä muuten tulee tuohon toiseen kysymykseesi niin luultavasti käyn pienennyttämässä rintani jos ne tämän raskauden ja seuraavan imetyksen myötä kasvavat (mielestäni) liikaa. B-kuppi on juuri hyvä, nämä isommat ovat lähinnä tiellä ja typerän näköisetkin vielä. (Ja ei, miehelläni ei ole asiaan mitään sanomista, minun kroppani, minun päätökseni)

Eli on mielestäni ok muokata kehoaan siihen suuntaan mikä ihmistä _itseään_ miellyttää. Jos kuntosalit ja muut kotikonstit eivät auta niin sitten turvaudutaan kirurgiaan. Yksinkertaista ja helppoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi