Kuinkahan moni teistä, jotka täällä huudatte että Perussuomalaiset on rasistipuolue,
on edes lukenut puolueen virallista ohjelmaa? Enpä usko että kukaan.
Olette keksineet että puolue on rasistinen, koska julkisuuteen kaivellaan aina ne muutamat rasistiset ääliöt ja heistä vedellään otsikoita.
Puolueisiin voi kaiketi kuka tahansa liittyä?
Toisaalta väitätte niinkin, että Soini = Perussuomalaiset. Missäs kohtaa Soini on ollut maahanmuuttajia vastaan, halunnut "laittaa rajat kiinni" tms?
Koettakaa nyt päättää jo.. ; )
Kommentit (17)
mutta itse kun arvostelen Perussuomalaisia esim. rasismista, perustuu se siihen näkemykseen joka mulla on muutamasta tutusta.
He ovat nyt persujen kuntavaaliehdokkaina, eli mielestäni edustavat puoluettaan, eikö?
...juuri PS on kaikista puolueista vetovoimaisin, kun rasistisia mielipiteitä omaava ihminen hakee itselleen poliittista kotia. Näin siitä huolimatta, että puolueen ohjelma ei todellakaan ole rasistinen.
mutta itse kun arvostelen Perussuomalaisia esim. rasismista, perustuu se siihen näkemykseen joka mulla on muutamasta tutusta.
He ovat nyt persujen kuntavaaliehdokkaina, eli mielestäni edustavat puoluettaan, eikö?
paljon tärkeämpää on se, millainen ihminen on. Eduskuntavaalien allakin Soini lupasi laittaa Suomen asiat kuntoon. 19% kannatuksen sai, mutta mikään ei muuttunut.
Katson mieluummin juuri nyt vaalien alla ehdokasta mitä hän on tehnyt ja mitä saanut aikaiseksi. Jos elää sossun tuella tekemättä töitä ja raivoaa lehtien palstoilla, ei siinä paljon vaaliohjelmat paina.
...juuri PS on kaikista puolueista vetovoimaisin, kun rasistisia mielipiteitä omaava ihminen hakee itselleen poliittista kotia. Näin siitä huolimatta, että puolueen ohjelma ei todellakaan ole rasistinen.
niiden muutamien rasistien tekemisistä (tai vaikka rasismia ei olisikaan se väännetään mediassa rasismiksi).
Suurin osa on poliittista propagandaa... Ja hyvin näkyy purevan.
paljon tärkeämpää on se, millainen ihminen on. Eduskuntavaalien allakin Soini lupasi laittaa Suomen asiat kuntoon. 19% kannatuksen sai, mutta mikään ei muuttunut.
Katson mieluummin juuri nyt vaalien alla ehdokasta mitä hän on tehnyt ja mitä saanut aikaiseksi. Jos elää sossun tuella tekemättä töitä ja raivoaa lehtien palstoilla, ei siinä paljon vaaliohjelmat paina.
vaalilupauksensa? Perussuomalaiset tekee koko ajan töitä nimenomaan SUOMEN asioiden parantamiseksi. Olen iloinen etteivät lähteneet hallitukseen joka lähti mukaan tukipaketteihin. Silloin olisivat pettäneet äänestäjänsä.
Olette keksineet että puolue on rasistinen, koska julkisuuteen kaivellaan aina ne muutamat rasistiset ääliöt ja heistä vedellään otsikoita.
Toisaalta väitätte niinkin, että Soini = Perussuomalaiset. Missäs kohtaa Soini on ollut maahanmuuttajia vastaan, halunnut "laittaa rajat kiinni" tms?
Koettakaa nyt päättää jo.. ; )
muslimeista?
Olette keksineet, että miljoonat muslimit ovat kaikki samanlaisia, koska julkisuuteen nostetaan aina ne sekopäiset idiootit, fundamentalistit, jotka elävät uskon vastaisesti?
Koettakaa nyt päättää jo.. ; )muslimeista?
Olette keksineet, että miljoonat muslimit ovat kaikki samanlaisia, koska julkisuuteen nostetaan aina ne sekopäiset idiootit, fundamentalistit, jotka elävät uskon vastaisesti?
Tässä ketjussa ei ole puhuttu sanaakaan muslimeista. Kommenttisi on juuri malliesimerkki tästä ainaisesta vääristelystä... Ei tarvitse kuin mainita Perussuomalaiset, joku alkaa kysellä että "miksi vihaatte muslimeja?"...
vaalilupauksensa? Perussuomalaiset tekee koko ajan töitä nimenomaan SUOMEN asioiden parantamiseksi. Olen iloinen etteivät lähteneet hallitukseen joka lähti mukaan tukipaketteihin. Silloin olisivat pettäneet äänestäjänsä.
vaalivaltti oli, että vanhat puolueet ovat pa#kaa, äänestä meitä, niin tahti muuttuu. Just joo...
niiden muutamien rasistien tekemisistä (tai vaikka rasismia ei olisikaan se väännetään mediassa rasismiksi). Suurin osa on poliittista propagandaa... Ja hyvin näkyy purevan.
media etsii aina ääri-ilmiöitä. Mutta miksi niin moni ääri-ihminen on valinnut nimenomaan PS:n? Miksi Halla-aho ei mennyt keskustaan, Hirvisaari kristillisiin jne? Puhumattakaan pienemmistä tekijöistä paikallistasolla. Persuissahan ne melkein kaikki ovat. Miksi?
vaan media pitää huolen siitä, että ne on koko ajan huonossa valossa.
mikä lisää suosiota entisestään :)
niiden muutamien rasistien tekemisistä (tai vaikka rasismia ei olisikaan se väännetään mediassa rasismiksi). Suurin osa on poliittista propagandaa... Ja hyvin näkyy purevan.
media etsii aina ääri-ilmiöitä. Mutta miksi niin moni ääri-ihminen on valinnut nimenomaan PS:n? Miksi Halla-aho ei mennyt keskustaan, Hirvisaari kristillisiin jne? Puhumattakaan pienemmistä tekijöistä paikallistasolla. Persuissahan ne melkein kaikki ovat. Miksi?
Itseänikin kiinnostaisi kuulla jonkun perussuomalaisten kannattajan näkemys siitä, miksi niin moni selvä rasisti on päättänyt, että juuri PeSu on se hänelle sopivin puolue. Jostainhan tuo kertoo, eikö vain?
Minua myös kiinnostaisi, miksi ei-rasistisesti ajattelevat persut (jotka varmasti ovat puolueessaan enemmistönä - vai ovatko?) sallivat rasistien toiminnan puolueensa sisällä.
verovaroista maksettavia tukia voisi hieman pienentää ja siten kannustaa vaikkapa työntekoon.
vaikka mulla ei ole tatuointeja, enkä asu jakomäessä. vaan olen parempiosainen ulkosuomalainen, enkä todellakaan ole rasisti.
kadulla vastaan tullessa saattoi jotkut huudella ja haukkua minua esim. nee*****huo*aksi. Se kuulemma oli ihan sallittua kun "persut on nyt vallassa". Joten ihan persujen kannatajat itse ajattelevat tuolla tavoin, että puolue kannustaa heitä tällaiseen toimintaan. En ole ainoa, joka on tuota "nyt on persut vallassa"-mantraa kuullut! :(
mulle perussuomalaiset on paras puolue vaikka mulla ei ole tatuointeja, enkä asu jakomäessä. vaan olen parempiosainen ulkosuomalainen, enkä todellakaan ole rasisti.
Ymmärrän ihan hyvin, että moni ei-rasistikin kokee Perussuomalaiset itselleen parhaaksi puolueeksi. Mutta miksi JUURI Perussuomalaiset vetävät puoleensa myös niin monia selviä rasisteja? Ja miksi puolue ei ota nollataleranssia tuollaisiin öyhöttäjiin?
eniten media-aikaa saavat perussuomalaiset , luovat kasvoja koko puolueelle.
Jos sieltä tulee paljon maahanmuuttovastaista ym. kommentointia, niin sellaiset piirteet ovat ne ensimmäiset mielikuvat puolueesta, jolloin virallisen ohjelman lukeminen jää tekemättä.