Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä isänpäivälahjaan?

Vierailija
15.10.2012 |

Mitä aiotte ostaa miehellenne?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ostin liput miehelle ja lapselle katsomaan Top Gear live show'ta Messukeskukseen marraskuun lopussa. Yhteinen kiinnostuksen aihe :-)

Vierailija
2/9 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälleni ostan kirjan, kuten aina. Hänen toiveestaan.

Kannattaa kysyä miehiltä mitä toivoisivat, eikä ostaa mitä sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin osta isällenikään mitään kun ei ole tapana kannattaa näitä "osta turhakkeita" -päiviä. En muuten osta joululahjojakaan. :-)

Miehelläni on kaksi aikuista lasta ja onneksi lapsetkin ymmärtävät, että meillä ei kaivata lahjoja. Ajatus riittää ja isän kanssa saa mielellään "leikkiä" ja isää muistaa muulloinkin kun jonain teennäisenä markkinamiesten kehittämänä isänpäivänä.

Vierailija
4/9 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, sinä se päätät miten maailma pyörii. :(

Me käydään lapsen haudalla ja otetaan aikaa toisillemme. Sori jos sinä et näe siinä hyvää kun annan miehelleni lahjan isänpäivänä. Hän on lapseni isä ja siitä olen onnellinen ikuisesti.

Mutta ole sinä aikuisten lastesi kanssa meidän muiden yläpuolella. Oma lapseni on ikuisesti nuori mutta mieheni on aina hänen isä.

Nim. äiti joka mielellään sukeltaa tähän suureen kulutusjunaan. :(

Vierailija
5/9 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole mun lapset.

Ai, sinä se päätät miten maailma pyörii. :( Me käydään lapsen haudalla ja otetaan aikaa toisillemme. Sori jos sinä et näe siinä hyvää kun annan miehelleni lahjan isänpäivänä. Hän on lapseni isä ja siitä olen onnellinen ikuisesti. Mutta ole sinä aikuisten lastesi kanssa meidän muiden yläpuolella. Oma lapseni on ikuisesti nuori mutta mieheni on aina hänen isä. Nim. äiti joka mielellään sukeltaa tähän suureen kulutusjunaan. :(

Vierailija
6/9 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelleni minulta ja vauvaltamme erään seinäkellon jonka hän haluaa. Sille on paikkakin valmiina, joten tulee olemaan sekä haluttu että tarpeellinen lahja. Ja vauvalle juhlapäiväksi jonkun I

Vierailija
7/9 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan yleensä sukkia, t-paitoja, kalsareita tai kudon villasukat. Mitään päälysvaatteita en uskaltais omin päin ostaa mutta sukat ja kalsarit tuntuu olevan aina loppu, eikä mies muista koskaan niitä itse ostaa :)

Vierailija
8/9 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme lasta, olen ajatellut että jokainen piirtää jonkun piirrustuksen, skannaan ne ja teetätän paidan, jossa on painettuna lasten piirrustukset.

Vierailija
9/9 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ostin meidän perheen isukille nahkakäsineet ja neulepuseron. Lahja on toki myös noilta lapsilta :D Vielä aion varmaan ostaa deodorantin, Calvin Kleinin Man, ja teetän kortin lapsilla, mihin tulee kanteen heidän kädenjälkensä (sormivärien avulla).