Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen menossa torstaina työhaastatteluun, kannattaako mainita

Vierailija
15.10.2012 |

että mulla olisi yksi suosittelija lisää, papereissa ei ole kuin kaksi. Tämä kolmas olisi saman yrityksen leivissä omistajayhtiössä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että haastattelun aikana jo haastattelija päätyy siihen ettei halua jatkaa prosessia kanssasi, niin silloin on turha puhua referensseistä mitään.

Vierailija
2/6 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt et vastannut, että kannattaako mainita, että niitä olisi yksi lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jossain sopivassa tilanteessa haastattelijalle, esim. ihan lopussa. Voit vaikka sanoa etta tassa viela paivitetty lista referensseista.

Jos lahetat haastattelijalle kiitossahkopostin (en tieda onko tapana Suomessa) voit myos laittaa sen siihen liitteeksi ja mainita tekstissa tuon saman.

Vierailija
4/6 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että enemmän yrittää vakuuttaa, että ihan varmasti tästä maailmasta löytyy kolme ihmistä, jotka mua suosittelee (siis korostaa sitä, että on onnistunut löytämään perätä kolme).

Jos suosittelijoista kysytään, niin sitten tietysti kannattaa mainita, että myös tämä puoleen voi kääntyä.

Vierailija
5/6 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin tein niin, ja sain hakemani työpaikankin, ja luultavasti paljolti sen vuoksi, että tunsivat sen suosittelijan.

Vierailija
6/6 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jotakin positiivista lisattavaa aikaisemmin lisattyihin tietoihin, kannattaa siita mainita. Ei tarvitse tehda suurta numeroa.

Varsinkin jos tuo uusi suosittelija on firmalle tuttu, ehdottomasti kannattaa tuoda esiin.

Vaikuttaa siltä, että enemmän yrittää vakuuttaa, että ihan varmasti tästä maailmasta löytyy kolme ihmistä, jotka mua suosittelee (siis korostaa sitä, että on onnistunut löytämään perätä kolme).

Jos suosittelijoista kysytään, niin sitten tietysti kannattaa mainita, että myös tämä puoleen voi kääntyä.