Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suositelkaa hyvää hotellia turvalliselta alueelta Ateenasta kahdelle naiselle!

Vierailija
14.10.2012 |

Lähden siskon kanssa Ateenaan viikoksi joulun jälkeen. TripAdvisorista olen vertaillut hotelleja, mutta hirveän monessa arviossa sanotaan, että on in a bad neighbourhood. Missä siis olisi hyvälaatuinen (4-5 tähteä) hotelli hyvällä sijainnilla, tai siis turvallisella. En haluaisi tulla kymmeneltä illalla hotelliin, jos alue on turvaton tai epämääräinen. Ei ole myöskään tarkoitus hillua myöhään ulkona.

Kaksi kolmikymppistä naista siis lähtee ilman lapsia viikoksi Ateenaan. Siellä ei ole lämmintä, mutta halutaan kaupunkilomalle ja Ateenassa kumpikaan ei ole käynyt.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikottiin, opetelkoot ensin tekemään töitä riehumisen sijaan.

(tosin on aina näyttänyt siltä, että hotelleissa on ne ainoat ihmiset, jotka itse asiassa tekevät siellä töitä)

Vierailija
2/3 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipiteitä eri hotelleista, asukkaiden arvioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Booking.comin sivuilta saat kattavasti mielipiteitä eri hotelleista, asukkaiden arvioista.

olevan miinuspuolena se bad tai restless neighbourhood. Ehkä se on sitten koko Ateenan miinuspuoli.

Olen myös huomannut, ettei huono naapurusto ole mikään absoluuttinen objektiivinen kokemus, vaan kaikki kokevat eri alueet ihan erilaisina. Siinä missä kaksikymmenvuotias hipsteri kehuu jotain aluetta ihan hirveän hienoksi ja turvalliseksi, nelikymppinen pariskunta kehottaa kiertämään kaukaa.

Olen avoin kokemuksille, enkä nyrpistele nokkaani vessan kaakeleille tai huoneen olemattomille näköaloille. Olisi vaan kerrankin tarvetta vähän rauhallisemmalle hotellille (hiljaisemmalle) ja sellaiselta alueelta, ettei tarvitse katse maassa juosta narkkareiden ohi hotelliin sisään.

Ollaan valmiita maksamaan rauhasta ja turvallisuudesta, mutta haluttaisiin silti pysyä hyvien kulkuyhteyksien saavutettavissa ja kaupungin rajojen sisäpuolella.

ap