Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Totuus on tarua ihmeellisempää..

Vierailija
14.10.2012 |

mitä teille on tapahtunut sellaista, että kukaan ei usko että tarina on tosi, vaan ihmiset luulevat että valehtelet? Ja vauvapalstalla kaikki heti luulee että juttu oli provo..

Ihmiset ilmeistä näkee että eivät usko juttuasi, ja sitten et enää kerro juttua, koska tiedät että kukaan ei usko sinua.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Hain siskolleni lähestymiskiellon

- näin äitini viimeksi 2/2010

Vierailija
2/2 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni meni 2- vuotiaan lapsemme kanssa nukkumaan sänkyymme, luki iltasatuja, nukahti sitten sinne itsekin.

Minä menin vauvan kanssa toiseen huoneeseen nukkumaan, vauvalla oli mahavaivoja ja se heräili vähän väliä.

Yhtäkkiä heräsin siihen että joku ravisteli minua olkapäästä ja kuulin äänen, joka käski herätä. Olin ihan unessa enkä herännyt.

Ravisteltiin vielä kovemmin, se oli todella fyysinen kosketus. Sitten jo pelästyinkin ja heräsin.

Menin jostakin syystä (?) heti, makuuhuoneeseen.

Se oli täynnä savua.

Seinälamppu joka oli sängyn yläpuolella oli pudonnut alas, oli pudonnut tyynylle paloi ja kyti siinä, koko

huone oli ihan mustanaan savua, siellä ei pystynyt edes kunnolla hengittämään.

Vein heti sen tyynyn pesuhuoneeseen, päästin vettä päälle ja avasin kaikki ikkunat ja ovet.

Ensin en meinannut saada miestäni hereille, sen muistan että lapsikin yski ja oksensi,

uskon että jos olisin tullut vähänkin myöhemmin olisi ollut jo liian myöhäistä.

Miehenikään ei usko mihinkään ns. yliluonnollisiin juttuihin, mutta tähän se uskoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän