Oletko pystynyt antamaan itsellesi syrjähyppysi anteeksi?
Kommentit (6)
Enkä varmaan koskaan pystykään. Vaikka mies on minulle antanjut anteeksi. Kyse ei edes ollut "pahasta" syrjähypystä. Vähän halailua ja syvällisiä keskusteluja tuhannen tuiterissa. Edes suutelua ei tapahtunut. Minun omalletunnolleni se oli kuitenkin liikaa.
Vaikkei menty edes loppuun saakka (en pystynyt), mutta liian pitkälle kuitenkin.
ettei ole tarvinnut mennä muita paneskelmaan, vaikka mieli olis ehkä tehnytkin.
Tee niin kuin toivot sinulle tehtävän.
tulla moralisoimaan???
Itse olen ja en ole antanut anteeksi. Kadun syrjähyppyäni toisaalta, mutta toisaalta olen saanut siitä jotain sellaista elämänkokemusta mitä en olisi muuten saanut. En silti tekisi asiaa uudelleen, jos siihen olisi mahdollisuus. Ja jos voisin palata ajassa taaksepäin ja elää ajan uudestaan, niin en pettäisi, vaan hoitaisin tilanteen paremmin.
Mieheni on antanut anteeksi. Mutta syrjähyppykumppania minun on sääli. Hän menetti sekä vaimonsa että minut, eikä ole sen jälkeen ollut entisensä. Olen siitä todella pahoillani ja kannan siitä loppuelämäni syyllisyyttä :(
tulla moralisoimaan???
Itse olen ja en ole antanut anteeksi. Kadun syrjähyppyäni toisaalta, mutta toisaalta olen saanut siitä jotain sellaista elämänkokemusta mitä en olisi muuten saanut. En silti tekisi asiaa uudelleen, jos siihen olisi mahdollisuus. Ja jos voisin palata ajassa taaksepäin ja elää ajan uudestaan, niin en pettäisi, vaan hoitaisin tilanteen paremmin.
Mieheni on antanut anteeksi. Mutta syrjähyppykumppania minun on sääli. Hän menetti sekä vaimonsa että minut, eikä ole sen jälkeen ollut entisensä. Olen siitä todella pahoillani ja kannan siitä loppuelämäni syyllisyyttä :(
Hyvä, että podet syyllisyyttä, sillä huorat palavat helvetissä.
Siitä tuli syrjähyppy. Sattuuhan niitä välillä kokeneemmillekin hyppääjille. En käynyt läpi kenenkään kanssa. Yksinään selvittelin varjon naruja syrjemmällä ja analysoin mielessäni.