Kihlattuni myönsi juuri ettei tiedä...
...mitä opiskelen.
Siis mitä helvettiä. Kolme vuotta oltu yhdessä, yhdessä asuttu 2 vuotta, kihloissa 1,5 vuotta. Koko edellämainitun ajan olen opiskellut yliopistossa samaa alaa. Nyt kun kysyin että muistaako mies sivuaineeni (vaihdoin sen juuri), niin kävi ilmi että eipä tiedä edes pääainettani.
Jopa puolitutut, joiden kanssa vaihdetaan kuulumisia satunnaisesti, yleensä muistaa mitä opiskelen. Miten voi olla että mun mies ei tiedä tollasta asiaa. Tämä ei voi olla normaalia, eihän?
Kommentit (17)
kysynyt monesti mitä opiskelen.Sanon alan ja että sama koulutus tulossa kuin kaisalla. Seuraavalla kerralla ei taas muista.
...mitä opiskelen.
Siis mitä helvettiä. Kolme vuotta oltu yhdessä, yhdessä asuttu 2 vuotta, kihloissa 1,5 vuotta. Koko edellämainitun ajan olen opiskellut yliopistossa samaa alaa. Nyt kun kysyin että muistaako mies sivuaineeni (vaihdoin sen juuri), niin kävi ilmi että eipä tiedä edes pääainettani.
Jopa puolitutut, joiden kanssa vaihdetaan kuulumisia satunnaisesti, yleensä muistaa mitä opiskelen. Miten voi olla että mun mies ei tiedä tollasta asiaa. Tämä ei voi olla normaalia, eihän?
muiden kanssa kuin mun, mutta ilmeisesti tyyppi on vielä enemmän lahopää kuin olen luullut. Siis huonomuistisuus ja hajamielisyys on ollut kauan tiedossa, mutta vaikka itse olen joskus vähän samanlainen, niin en IKINÄ unohtaisi esimerkiksi missä hän on töissä!
ap
mieheltä kysyttäis, mitä olen opiskellut avoimessa korkeakoulussa (sosiologiaa ja kulttuurihistoriaa, cum laudet molemmista), niin ei osaisi vastata.
.hinduvinkumytologiahumanistisoopaa sivuaineena jotakinhönppää , niin kuka sitä muistaa. Jos opiskelet oikeita aineita, tietää varmaan..
Kulttuuriantropologia sivuaineena hindujen käsimerkit...
.hinduvinkumytologiahumanistisoopaa sivuaineena jotakinhönppää , niin kuka sitä muistaa. Jos opiskelet oikeita aineita, tietää varmaan..
erittäin "oikeaa" ainetta, pääaineeni nimi koostuu yhdestä hyvin ymmärrettävästä suomenkielisestä sanasta. Alallani on hyvät työllisyysnäkymät.
Ymmärtäisin asian itsekin paremmin, jos opiskelisin vaikka folkloristiikkaa tai jotain muuta liirumlaarumia. Nyt vaan ei ole tarjolla tuollaista tekosyytä miehen tietämättömyydelle.
Nyt se vielä kehtaa olla loukkaantunut siitä että mä olen loukkaantunut.... Kannattaisi varmaan panostaa edes hiukan, ettei mun tarvitsisi olla loukkaantunut. Kuulemma sen pitäisi kompensoida asiaa, että hän tietää mitä työtä teen koulun ohella (kassatyötä). Huhhuh.
ap
Ehkä tietääkin mitä opiskelet, nutta ei osaa käyttää siitä sitä hienoa termiä. Esim: oma pääaineeni oli 'romaaninen filologia', jota ei silloinen poikaystäväni muistanut tai osannut sanoa nutta tiesi kyllä erittäin hyvin, että opiskelen ranskaa.
Muistaako hän sisarustesi nimet tai missä vanhempasi asuvat...?
Ehkä tietääkin mitä opiskelet, nutta ei osaa käyttää siitä sitä hienoa termiä. Esim: oma pääaineeni oli 'romaaninen filologia', jota ei silloinen poikaystäväni muistanut tai osannut sanoa nutta tiesi kyllä erittäin hyvin, että opiskelen ranskaa.
ei ole tehnyt gradua, ei ole ollut sellaisessa koulussa jossa graduja tarttisi tehdä. Olen kyllä erittäin tietoinen hänen opiskelujensa jokaisesta vaiheesta, olen nimittäin tukenut ja auttanut häntä jopa enemmän kuin ehkä olisi pitänyt (miehellä lievä lukihäiriö). Itse olen tehnyt kandidaatin tutkielmani. Mies ei sitä lukenut. Olinpa muuten siitäkin aika loukkaantunut, mutta en halunnut pakottaakaan.
Kerrottakoon nyt sitten että opiskelen logistiikka-alaa. Ettei tarvitse kenenkään miettiä onko kyseessä joku omituinen humanistinen ala.
ei ole tehnyt gradua, ei ole ollut sellaisessa koulussa jossa graduja tarttisi tehdä. Olen kyllä erittäin tietoinen hänen opiskelujensa jokaisesta vaiheesta, olen nimittäin tukenut ja auttanut häntä jopa enemmän kuin ehkä olisi pitänyt (miehellä lievä lukihäiriö). Itse olen tehnyt kandidaatin tutkielmani. Mies ei sitä lukenut. Olinpa muuten siitäkin aika loukkaantunut, mutta en halunnut pakottaakaan.
Kerrottakoon nyt sitten että opiskelen logistiikka-alaa. Ettei tarvitse kenenkään miettiä onko kyseessä joku omituinen humanistinen ala.
ja "allekirjoitus" unohtui, eli ap täällä kirjoittelee.
vaikkei mies tietäis pääainettani:D On se niin pihalla.
tässä, että ehkä otin tuonkin asian niin raskaasti, koska ei tässä ole hyvin mennyt muutenkaan, ainakaan puoleen vuoteen... Mies on kaikista yrityksistäni huolimatta etääntynyt tosi paljon meidän suhteesta, enkä tiedä paljonko enää kestän tällaisia melko selviä viestejä että "en välitä susta"...
Ehkä tämäkin riita on vaan osa sitä "lopun alkua".
ap
...mitä en yhtään ihmettele, kun lukee juttujasi. En minäkään tajua, miksi jotakin kalataloustiedettä pitää ihan omana tieteenään lukea, mutta hei, se johtuu siitä, etten tiedä siitä mitään. Varmana, jos kerkeäisin vähän perehtyä asiaan, se selviäisi.
Ymmärtäisin asian itsekin paremmin, jos opiskelisin vaikka folkloristiikkaa tai jotain muuta liirumlaarumia. Nyt vaan ei ole tarjolla tuollaista tekosyytä miehen tietämättömyydelle.
...mitä en yhtään ihmettele, kun lukee juttujasi. En minäkään tajua, miksi jotakin kalataloustiedettä pitää ihan omana tieteenään lukea, mutta hei, se johtuu siitä, etten tiedä siitä mitään. Varmana, jos kerkeäisin vähän perehtyä asiaan, se selviäisi.
mahtaa olla pointtisi? oletko sitä mieltä, että ei ole syytä olettaa, että ihminen tietäisi edes suunnilleen puolisonsa alavalinnan?
ettei hän ole erityisen kiinnostunut sinusta.
Mutta kyllä hän silti saattaa olla sinusta kiinnostunut. En minäkään vaimon työstä ole yhtään kiinnostunut vaikka häntä rakastan. Ihan sama mitä töitä tekee kunhan on tyytyväinen.
kyllä sä varmaan silti tiedät mitä vaimosi tekee työkseen? Syvällisempi asiaan tutustuminen on sitten asia erikseen.