Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilaiset äidit:, miten toi äiti voi olla noin lihava---norsu?

Vierailija
13.10.2012 |

Olen synnyttänyt neljä lasta, mutta en noin läski? Sääli äitiä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy onnen lahjat

Vierailija
2/9 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt neljä lasta, mutta en noin läski? Sääli äitiä.

Vaikuttaako ne lapset siihe läskiin :D etkö oo ikinä nähnyt lapsetonta läskiä :D

Meleko idiootti taidat taas olla, mee nukkumaan :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suinkaan synnyttämällä. Itse asiassa raskaus ei lihota ihmistä laisinkaan. Ylensyöminen raskausaikana (kuten minä muunakin tahansa aikana) taas lihottaa.

Eli tuo kuvaamasi nainen on siis syönyt kulutukseensa nähden liikaa.

Vierailija
4/9 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on tästä elävä esimerkki.

Vierailija
5/9 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en usko yhtäkään äitiä, joka sanoo, että raskauskiloja..

Raskauskiloja tulee *raskaudesta* 8-12 kg. Yleensä myös sen verran jätetään synnärille. Jos noista jää vielä jotain kantaakseen, niin ne lähtee äkkiä imetyksen alettua esimmäisen puolen vuoden aikana on viimeistään raskauskiloista vapaa.

Jos akka lihoaa raskausaikana enemmän, niin sitten on syynä taas se oma suu ja käsi, jotka mättää syömistä. Liikkuminen vaikeutuu osalla, joten liikuntakin vähenee - mutta ei hätää - ne lähtee myös lähes itsestään, kun liikkua taas pystyy.

Mä olen sotanorsu luokkaa vaan ihan laiskuuttani ja rakkaudesta ruokaan ja juomaan. Älä sääli. Oma valinta.

Vierailija
6/9 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee tämä lihoa-verbin taivutus ystävät rakkaat näin:

minä lihon

sinä lihot

hän (esimerkiksi akka) lihoo

EI NÄIN

minä lihoan sinä lihoat hän lihoaa

Jospa taas hetki muistettais, jookos.

Vierailija
7/9 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella lihavien ihmisten (norsuluokkaa) on vaikea liikkua. Ja kun on vaikea liikkua, on liikkuminen minimaalista, minkä takia lihakset surkastuu ja on vielä vaikeampaa liikkua. Näillä ihmisillä (ihmisiähän hekin on) on erityinen kävelytyyli, joka tulee kun ei reisi- ja säärilihaksia ole juuri ollenkaan.

Sanomattakin selvää että myös laihtuminen on vaikeaa, varsinkin jos tykkää hyvästä ruoasta.

Uiminen on muuten hyvää liikuntaa lihavillekin.

Vierailija
8/9 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomattakin selvää että myös laihtuminen on vaikeaa, varsinkin jos tykkää hyvästä ruoasta.

Kyllä ne superlihavat yleensä tykkäävät päinvastoin huonosta ruuasta.

Vierailija
9/9 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kortisonipulssin seurauksena voi parissa kuukaudessa tempaista itsellensä reilut 20kg lisää painoa. Suurimmaksi osaksi nestettä, lihakset surkastuvat ja rasvaa pakkautuu selkään kyttyräksi, ylävatsaan ja kaulaan. Tämä siitäkin huolimatta, että ruokavalio on normaali.

Sitten kun tän jälkeen onnistuu tulemaan raskaaksi ja lapsi meinaa syntyä ennenaikaisena, joutuu ottamaan uuden kortisoniannoksen pitkävaikutteista. Seurauksena +5kg per viikko.

Vuodessa siis normaalipainoiselle, 165 cm pitkälle naiselle 35kg lisää painoa.

Kaverille kävi näin ja melkoista helvetillistä taistelua on hänellä ollut saada tuota rasvaa pois. Nesteet lähtee kyllä ajan kanssa ja lihaksetkin saa takaisin, mutta rasvakyttyrä niskassa on oikeasti ihan helvetin ruman näköinen eikä sula vaikka kuinka näivettyisi.

Miettikää sitä. Kortisonipulssin syynä alunperin aivokasvain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi