Alkava keskenmeno?
Tällä hetkellä on rv 7+6, ja aamulla vessassa käydessä huomasin, että minulta oli tullut ruskeaa vuotoa. Yöllä oli myös maha kipeä, mutta luulin että se olisi enemmän suolistoperäistä.
Voiko tämä olla alkava keskenmeno? Vai harmitonta?
Kirkasta verta ei ole vielä ainakaan tullut, ja äsken ei ollut tullu enää mitään.
Ultrassa kävin rv 6+2, ja silloin kaikki ok syke näkyi myös.
Kommentit (3)
Ensimmäisessä raskaudessani ei ollut mitään vuotoja, mutta toisessa tuli niin kirkasta kuin rusehtavaakin vuotoa noilla alkuviikoilla, ja pelkäsin jo että nyt menee kesken. Ihan napakasti vauva kuitenkin pysyi matkassa, nyt nauraa rätkättää tuolla isoveljensä kanssa :)
Tsemppiä, toivottavasti on vaan harmitonta vuotoa. Niitä kipujakin minulla oli molemmissa alkuraskauksissa, ihan sellainen olo että NYT alkaa kuukautiset oli pitkään. Mutta kai se on vain sitä kohdun kasvua.
Minulla vuotoa on tullut vain keskenmenossa ja siihen liittyivät myös menkkakivun tyyppiset kivut jotka pikkuhiljaa pahenivat,samoin vuoto runsastui.
Voit vain odotella ja toivoa parasta
Minulla ainakin tuli sekä kirkasta että rusehtavaa vuotoa keskimmäisessä raskaudessa viikoilla 6-9. Myös kaikenlaiset mahakivut ja selkäkivut kuuluvat asiaan. Yritä olla ajattelematta keskenmenon mahdollisuutta. Tiedät kyllä sitten varmasti jos raskaus menee kesken.