Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakko päästä purkamaan kiukkua - en keksinyt parempaa paikkaa!

Vierailija
12.10.2012 |

Otettiin tänään työkaverin kanssa niin pahasti yhteen, että eipä ole ennen otettu. En halua tilannetta vielä ainakaan tämän koommin avata, mutta nyt raivostuttaa. Ollaan oltu olevinaan hyviäkin kavereita, mutta nyt mun on pakko ottaa kyseiseen henkilöön etäisyyttä, muuten meidän työnteosta samassa tiimissä ei tule enää mitään. Onneksi tuostakin työpäivästä selvittiin ja nyt on pitkä kolmen päivän pituinen viikonloppu aikaa rauhoittua. Ihan asiallisesti ja tyynesti yritin esittää omat mielipiteeni, mutta kyllä siinä ääni korottui väistämättä kummallakin. No, tämä tilanne on ollut jotenkin odotettavissakin ehkä. Lähestulkoon työpaikanvaihto pyörii tällä hetkellä mielessä... Kohtalotovereita?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla