Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haikea fiilis kun lapsi ei enää viihdy mun kanssa :(

Vierailija
12.10.2012 |

Kaverit ovat ajaneet mun ohi ja tottakai se kuuluukin kasvamiseen mutta nyyh silti!

Kyse siis 11-vuotiaasta

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin lähdin aikaisemmin töistä saadakseni olla hetken kahden lapseni kanssa, mentiin metsälenkille koiran kanssa. Koko ajan lapsi (12 v poika) kuitenkin tuntui olevan harmissaan kun olisi halunnut olla ihan muualla. :(

Vierailija
2/5 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin lähdin aikaisemmin töistä saadakseni olla hetken kahden lapseni kanssa, mentiin metsälenkille koiran kanssa. Koko ajan lapsi (12 v poika) kuitenkin tuntui olevan harmissaan kun olisi halunnut olla ihan muualla. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisitte ollut kahden, eikä koiran takia ulkona... siinä on eroa myös. Vaikka ymmärrän kyllä täysin, mutta 12v ajattelee toisin.

Vierailija
4/5 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisitte ollut kahden, eikä koiran takia ulkona... siinä on eroa myös. Vaikka ymmärrän kyllä täysin, mutta 12v ajattelee toisin.

t. 2 (ja 3)

Vierailija
5/5 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun poika tykkää olla vieläkin mun kanssa. Just paistettiin lettuja. 17 on. Mutta se on toisenlaista kuin nuorempana. Usein riittää että ollaan yhdessä kotona, kumpikin puuhaa omiaan omissa tiloissaan, mutta kun kohdataan, keskustellaan ja ollaan kiinnostuneita toisistamme. Lasta kannattaa kuunnella, mitä se ajattelee ja kaipaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi