Onko kellään muulla näin PASKAA miestä
joka puhuu joi toista tuntia vaimostaan veljelleen omia versioitaan meidän kiistoista...mm.raha-asioista,mitä oon nyt sanonut ja ennen sanonut,menee henk.kohtaisuuksiin jne jne...koska hän on perheen elättäjä niin mulla ei kuulema ole edes oikeutta sanoa mitään mihinkään...pitäs vaan olla tyytyväinen ja hiljaa!!!!
Kiva olla tässä viimeisillään...ja tiedän oli oma valinta,ja kyllä kaduttaa!!
Kommentit (17)
Ei kyllä oo noin paskaa miestä, onneksi.
mutta vähän eri tavalla paska. Vähättelee kaikkea, mitä teen, nauttii, kun keksii jotain ilkeitä sutkauksia.
Aikani jaksoin turhaan yrittää, mutta kummasti oma olo parani, kun lakkasin välittämästi, mitä suustaan päästelee. Mädäntykööt omaan ilkeyteensä!
en ole eroa vielä ottamassa kun takana niin paljon hyvääkin.
Sinuna puhuisin miehelle ja sanoisin miten tää voi mennä näin. Ei hänellä ole oikeus kohdella sua noin. Kirjoita nuo mitä tuohon kirjoitit ja anna miehelle luettavaksi, että tältä susta tuntuu. Sulla ON oikeus parisuhteessa sanoa mielipiteesi asioihin. Tai se ei ole oikea parisuhde sulle.
Mun mies sentään arvostaa mun mielipidettä... ja siinä sivussa sotki raha-asiat kymppitonnien velkakriisiksi, ajoi kännissä kortin pois eikä sittenkään tajunnut lopettaa arki-iltoinakin tapahtuvaa tissuttelua. Nyt on pakko edessä, päihdeklinikka tai ero. Ihan vaan esimerkiksi, että monenlaista paskayksilöä miehiin mahtuu.
Puhu miehesi kanssa!
kääntyneen samaksi kuin mun omalla äidillä.Vieläkin paskan isäni henkisessä puristuksessa(30 vuotta)
Mä taas en aio tähän jäädä ikuisesti mutta pitäs tehdä suunitelma miten tämän päättää,jos ensin sais kolmannen lapsen tähän maailmaan...onneksi väkivalta ei ole mutta kaikkea muuta paskaa kylläkin!
ja todellakin voin sanoa että mä en se paska tässä ole ollut vaan todella naiivi!!
ap
enimmäkseen että pidän suurimman osan sisälläni(omat ajatukset jne)ei riitely/kinastelu muuta enää mitään.
Mietin tällä hetkellä että tiedänpähän ettei tästä paremmaksi enää muutu ja että kyllä tästä vielä päästään(siis ero)...vituttaa että musta tehdään AINA syyllinen jollekkin kolmannelle osapuolelle vielä.....
ap
mutta monella tuntuu olevan. Miten niistä niin on paskoja tullu ajan saatossa - ette kai te nyt alunperin oo paskaa miestä menny ottamaan? Onko ne ihan yhtäkkiä muuttuneet paskoiksi vai salakavalasti vuosien varrella? Kun mun mies ei oo nyt ainaka kymmenessä vuodessa muuttunu ollenkaan, tai jos onkin niin vaan parempaan suuntaan.
kun ei ääni muuttunut kellossa viiden yhteisen vuoden jälkeen, otin eron viimeisilläni raskaana.
Eroa en ole koskaan katunut! Ainoastaan sitä, että kadotin parhaimmat vuoteni sumuun ja usvaan miehen nakertaessa itsetuntoani.
mutta monella tuntuu olevan. Miten niistä niin on paskoja tullu ajan saatossa - ette kai te nyt alunperin oo paskaa miestä menny ottamaan? Onko ne ihan yhtäkkiä muuttuneet paskoiksi vai salakavalasti vuosien varrella? Kun mun mies ei oo nyt ainaka kymmenessä vuodessa muuttunu ollenkaan, tai jos onkin niin vaan parempaan suuntaan.
näen sieluni silmin kun sinä kiehnäät omahyväisyydessäsi siellä ruutusi edessä.
kun ei ääni muuttunut kellossa viiden yhteisen vuoden jälkeen, otin eron viimeisilläni raskaana.
Eroa en ole koskaan katunut! Ainoastaan sitä, että kadotin parhaimmat vuoteni sumuun ja usvaan miehen nakertaessa itsetuntoani.
uskot, että nuo viisi vuotta olisivat muutoin olleet sun elämäsi parhaimmat vuodet? Ei oo todellista :D, sori.
Toivottavasti oikeasti sulle tulee monia hyviä vuosia eteen.
ainakin omalla siskolla on semmoinen nyt,eka ei ollut ja sen ties jo heti ensi näkemältä.Ja onnellinen olen kyllä kaikkien onnellisempien puolesta.
Kai joissakin tapauksissa pidempi perhe-elämä esimerkiksi tuo vasta esiin ongelmia mistä ei sitten pääse yli ja ero olis oikea vaihtoehto,tähän vaan ei päädytä aina niin helposti tai nopeasti,just siksi kun esim.ne lapset ja yhteiset velat.
Ehkä sellanen siedettävä paskamaisuus vaan pidentää prosessii mutta kai se raja tulee useimmilla joskus vastaan!
Ap
Jos nyt joku (mies ) keksii, että miehen muuttuminen johtuisi minusta, niin ei mene läpi. Ihan yhtä paskoja on vanhemmiten tullut niistäkin, joista ymmärsin aikanani pysyä erossa.
Ei ne yhtäkkiä yleensä muutu, vaan pikkuhiljaa vuosien saatossa. Usein siinä vaiheessa kun niille valkenee, että ei tämä vaimokulta tule koskaan muuttumaan niin hyväksi kuin heidän äitinsä ovat olleet. Aika ratkaiseva vaihe muutokselle on lapsen (lasten) syntymä, kun vissiin se äidin ja vaimon rooli ja ennen kaikkea miehen suhtautuminen (lastensa) äitiin ja vaimoon on aivan erilainen kuin tyttöystävään.
uskot, että nuo viisi vuotta olisivat muutoin olleet sun elämäsi parhaimmat vuodet? Ei oo todellista :D, sori.
Toivottavasti oikeasti sulle tulee monia hyviä vuosia eteen.
Olisin saanut tehtyä korkeakoulututkintoni loppuun, olisin saanut työpaikan ja olisin iloinen sosiaalinen itseni. Se mitä ennen olin. Nyt on vain ammattitutkinto alla ja keskeytetty korkeakoulututkinto. Pieni lapsi hoidettavana ja töihin on vaikea päästä. Minusta on tullut pelokas, enkä osaa enää kohdata ihmisiä iloisella positiivisella asenteellani.
Ainoastaan sitä, että kadotin parhaimmat vuoteni sumuun ja usvaan miehen nakertaessa itsetuntoani.
omasta asennoitumisesta kiinni.
Jos rupeaa jossittelemaan, sille ei ole loppua. Et voi tietää, miten olisit ne vuotesi ilman tätä miestä käyttänyt. Fakta on vain se, jokainen on oman menneisyytensä seurauksena juuri nyt juuri tässä, ja itsestä on kiinni, missä ne elämän parhaat vuodet on. Mulla ne ainakin on edessä. Aina.
Miten niistä niin on paskoja tullu ajan saatossa - ette kai te nyt alunperin oo paskaa miestä menny ottamaan? Onko ne ihan yhtäkkiä muuttuneet paskoiksi vai salakavalasti vuosien varrella?
Mun mies muuttui vuosien mittaan. Tuli YT-neuvottelut töissä, koko työosastonsa irtisanottiin. Koki vaikeana tämän, masentui. Sekosi pikavippeihin, sotki raha-asiamme, ryhtyi paikkaamaan pahaa mieltä alkoholilla...
Nyt ovat asiat solmussa, varsinkin kun mies ei masennukseltaan enää edes suostu syömään masennuslääkkeitään. Olen ihan helisemässä tilanteen kanssa.
Toivon, että päihdehoitoon hakeutuminen on nyt parantamassa tilannetta. En halua erota nyt, toinen on masentunut ja sekoillut sen myötä, olisipa kiva hylätä rakas ja häipyä. Katson miten tästä homma etenee, ennen kuin teen niin radikaalia ratkaisua.
ok eli se on semmonen asia et sun mies tarvi joku kenenkaa se voi puhuu ja ¨thank a god¨¨ se puhu veljelleen, okeij se on vähä liika puhu henk.kohtaise asiot jne, 1) tarkista onko seksi asiat sun miehen kans kunnos jne 2) kerro sille sun mielipideet kaikkist täästä yrittä saada sen tajumaan sen et jos se ei rupee arvostamaan sua naisena se menettä sua ihan millloin tahansa, ja älä ite puhuu mitä paha sun miehestä jne vaikka han on semmonen mut älä koskaan otta huonoja esimerkkija miehestäsi, ja juu valetettavasti on paskoja miehejä mut on hyviäkin harvoin, mutta sä et voi kerto meillä tietenkin kaikki koska mä en tieä mitä sä oot tehny sun miehel et ootko pettäny? puhunu paska? tai jotai? et muista kans et kaikki ihmesit puhuu enemmän tai vähemmän, mul on tosi paljon kerrotava mut nyt en o nukkunu vielä :DD mutta 3) tärkeätä on se jos sun mies ei muutu ja jos et ole tyytyväinen sen kans tai olet mietteny ero jne, ensin muutta muulla pariks viikoks tai enemmän ja katoit mitä se reagoi asia, jos se oikeesti rakastaa sua ja halua elää sun kans kyl se muuttu se on pakko, ja jos ei niin jätä se, ja hanki espanjalainen mies :D sorry my finnish suck, but tervesia hankost, :)
Sano että saa lapsen ihan itselleen syntymän jälkeen ja sinä lähdet omiin ympyröihisi. Ilmoita että kun kohtelu tuollaista niin poistut hänen elatuksestaan.
Tuo vaan pahenee vuosien myötä.