Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko sulla höllyvä mammamasu?

Vierailija
12.10.2012 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alavatsan nahka on pikkuisen löysä kahden raskauden jälkeen. Ei sitä kyllä kukaan muu huomaa kuin minä. Tunnen, että iho ei ole enää ihan napakka.

Vierailija
2/21 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinkeä ku pallo ja neljäs raskaus jo. Lapsen opettaja päivitteli kuinka pieni maha mulla vaikka laskettuaika jo enskuussa. No kerkiäähän se vielä kasvaa. Nahka löystyy kyllä sitten ku vauva ulkona ja kova homma onkin sitten se saada kuosiin... taas kerran:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hirmu iso, mutta kuitenkin. synnytyksestä 4kk, kilotkin on lähteny, mutta löysää vatsaa on vielä.

Vierailija
4/21 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaavi 8kk ja vuosi sitten oli maha ihan yhtä iso :D

Vierailija
5/21 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron kyllä huomaa entiseen, koska mulla ei rasva kerry mahaan, mutta nyt siinä on tuota löysää.

Vierailija
6/21 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään. Laihdutaan koko ajan, mutta ennen vatsa ei ollut löllyvä näillä samoilla kiloilla.

Vierailija
7/21 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta synnytetty, ovat 2v ja 6v. Vatsa palautui hyvin eikä arpiakaan tullut. Kiitän tästä geenejäni, äidilläni on vielä 60 vuotiaanakin pieni ja kiinteä vatsa ja sama siskollani. Tietenkin ruokavaliolla ja jumppaamisellakin on osuutta asiaa, ylipainoa ei saa olla.

Vierailija
8/21 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan 10-20 kg läskiä mahanahkoissa ja maha roikkuu kohta häpykummulla mutta ei se mitään tissitkin tavoittaa kohta navan joten paska vartalo siis anteeksi ruho tai valaan laardinen ruumis..

Vierailija
9/21 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme lasta 10v., 8v. ja 4kk.

Vierailija
10/21 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin tarvittin vuosien treenaus päivittäisine vatsalihasliikkeineen+paaaaljon muuta liikuntaa yhdistettynä ruokavalion tarkkailuun

t. tyytyväinen 40+ jolla kolme ISOINA syntynyttä vauvaa

Vierailija
11/21 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa se köllöttää. Melkein lepää reisillä.

Vierailija
12/21 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paita päällä näytän ihan entiseltäni ja tosi hoikalta, mutta ilman paitaa maha on vielä löysä eikä lihaksista tietoakaan. Ylimääräistä nahkaa ei kyllä ole eikä arpia. Synnytyksestä 11 päivää, olen supertyytyväinen palautumiseeni, ei olis uskonut.

Vierailija
13/21 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hieman siltä, ettei tuohon taida auttaa, kuin kirurgin veitsi. Arpia löytyy, napakin on arpinahkan alla..

Vierailija
14/21 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa se köllöttää. Melkein lepää reisillä.

että jollain muullakin maha istuu sylissä,mutta sitten luin tarkemmin että melkein.. :(

Vierailija
15/21 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on neljä, eli en ole varonut höllyvää mammamasua, mutta en vain sellaista ole saanut. Tämä ei perustu minulla mihinkään suureen itsekuriin vaan on kai kudostyyppiin ja geeneihin liittyvä ominaisuus.

Vierailija
16/21 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos geenieni, palaudun aia raskauksista. Lapsia kolme, joista nuorin 9 kk.

Vierailija
17/21 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on neljä, eli en ole varonut höllyvää mammamasua, mutta en vain sellaista ole saanut. Tämä ei perustu minulla mihinkään suureen itsekuriin vaan on kai kudostyyppiin ja geeneihin liittyvä ominaisuus.

Minä oli synnytyksen jälkeen laihimmillani alipainon rajalla, mutta alavatsa ei ole samalla tavalla kiinteä enää. Kudos on jotenkin "irtonaista", ei kiinteää kuin ennen.

Vierailija
18/21 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on 2 lasta niin kyllä nämä läskit on ihan herkuttelulla saatu aikaiseksi ja olen istunut soffalla perse homeessa.

Vierailija
19/21 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olen normaalipainoinen mutta kahdesta lapsesta jäi maharöllykkä vaikka viimeisimmästä synnytyksestä on yli 4 vuotta. En tosin ole mitään hirmuisen radikaalia mahan hävittämiseksi kokeillutkaan, ei haittaa niin paljoa...saahan sen piiloon, parempi navan alla kuin leuan alla;)

Vierailija
20/21 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka nuorimmainen käy jo kolmatta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi