Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opet eivät tervehdi opeinhuoneessa, mut kaupassa sit tervehitään!

Vierailija
12.10.2012 |

Olen huomannut, että sijaisia ei kunnolla toiset opet tervehdi. Aamulla kun menee opehuoneeseen, niin hiyvä että nyökätään ja itselle jää todella tyhmä olo kun vain itse moikkaa.

No kaupassa törmäsin sit pariin tämmöseen mykkään opeen ja ne tervehti. Teki mieli taantua yläkoulu-tasolle ja murahtaa, että "mitäs siinä tuijotat".

Ei mulla muuta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat opettajat tunnista ketä ovat jo sinä aamuna moikanneet. Muutenkin kypsyttää tervehtiä iloisesti 30 koulun edestakaisin liikkuvaa työntekijää ennen klo. 8 oppitunteja.

Kaupassa et ole osa ryhmää ja sinua on luonnollista tervehtiä.

Vierailija
2/7 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon "vanhempi opettaja"! Tuon perusteella... ainakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet yläkoulun ja puolet lukion sakkia. Varsinkaan lukion puolen ihmisistä en kaikkia tunne, niillä kun on eri aikataulukin. Muutenkin kaikkien päivä alkaa ja loppuu eri aikoihin. Toisin kuin yläkoulu, lukio käyttää näitä päivän, parin sijaisia, joita me yläkoulun opettajat emme välttämättä edes ehdi näkemään.

Itse töihin tullessani huikkaan opettajainhuoneeseen astuessani yleisen "huomenta" enkä odota, että jokainen henkilökohtaisesti minua tervehtisi takaisin. Meillä on tarkasti määrätyt istumapaikat noin 8 hengen pöydissä, ja niitä oman pöydän työtovereita kyllä sitten tervehditään tarkemmin henkilökohtaisesti.

Vierailija
4/7 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat opettajat tunnista ketä ovat jo sinä aamuna moikanneet. Muutenkin kypsyttää tervehtiä iloisesti 30 koulun edestakaisin liikkuvaa työntekijää ennen klo. 8 oppitunteja.

Kaupassa et ole osa ryhmää ja sinua on luonnollista tervehtiä.

mullepas kävi sillain tänään, että olin itsekseni opehuoneessa ja sit siihen tuli joku ope. Eli oltiin ihan kaksi. Tervehdin, niin tää mölkkijuntti ei vastannu! Oli varmaan fysiikan ope. Seuraavan kerran karjaisen, että "huomenta PERKELE!"

ap

Vierailija
5/7 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tervehdi avokonttorissa kaikkia, siinähän menee puol päivää kun moikkamoikkailee kaikki vastaantulijat, ja joka päivä. Kun se on vähän niinku oletusarvo että ne ihmiset on siellä. Kaupassa tai muualla missä ei yleensä nähdä se on sitten eri juttu.

Vierailija
6/7 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa käytöstä on jos ei opettajienhuoneessa pysty saatana moikkaamaan, oli se sitten siivooja tai rehtori.

Vierailija
7/7 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen opettajana vuorovaikutuksen äärirajoilla. koko päivä on sosiaalisia tilanteita täynnä, ja sen lisäksi pitää miettiä kaikkea. aina ei muista, onko moikannut, ei huomaa toista, ei tajua tervehtiä kun ajattelee muuta ym. itsekin mietin välillä, pitäisikö oppilaita moikata aamulla pihalla. yleensä en moikkaa, kun niitä on niin paljon. vapaa-ajalla jos törmätään, niin tietysti tervehdin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän