Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon mustapäistä?? Kaikki keinot kehiin!

Vierailija
12.10.2012 |

Perhana. Nenä,leuka ja nenänsivut ihan täynnä mustapäitä, vierivieressä kuin toukat kennossa. Olen yrittänyt puristella mutta aika hyödytöntä puuhaa. Niitä nivean lappujakin olen kokeillut mutta ei tunnu putsaantuvan tarpeeksi.

Iho on tosi kuiva ja mähnä tuntuisi jäävän huokosiin ihan senkin takia. Enkä mikään teinikään enää ole, jo 34v.

Mitä mä voin tehdä? Miten nää saa pois ja millä voi estää ettei niitä enää tulis? Nyt rautaa rajalle, mustapääsota alkoi just!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimeltä Idealist Pore Minimizing http://www.glossy.fi/tuote/katso/idealist-pore-minimizing--hoitotiiviste

tällä ajan kanssa käyttäen ihohuokoset supistuu ja siksi mustapäitä ei muodostu niin paljon kuin ennen. Tuo laitetaan aamuisin kosteusvoiteen alle.

Vierailija
2/2 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma. Tuotteet kuten Idealist (jonka joku mainitsi) ihan ok. Iho näyttää tasaisemmalta.

Kestävän tuloksen saat kun käyt sarjana ottamassa kasvoillesi oikean kemiallisen kuorinnan (medical peeling). Maksaa, mutta mustapäiden lisäksi häviävät pigmenttivirheet ja rypyt.

Tästä kokemuksen syvä rintaääni! Suosittelen lämpimästi!

Ps. Älä sitten säikähdä ekan kuorinnan jälkeen kasvojesi ihon ulkonäköä. Se paranee noin viikossa. Itse olin ihan varma että arvet jää. Mutta ei jäänyt muuta kuin supersileä pehmoinen kuulas hipiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi