Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G.Parturi-kampaajille

Vierailija
12.10.2012 |

Paljonko tienaatte kuukaudessa?Onko oma yritys vai toisella töissä? Paikkakunta missä teette työtä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää verojen jälkeen käteen n.1500e ja pohjanmaalla työskentelen palkallisena.

Vierailija
2/6 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkat määräytyy PAMIN palkkataulukon mukaan, eli kampaajilla eri puolella suomea ei oo kovin isoja heittoja. Tässä tämän hetkinen palkkataulukko:

http://www.pam.fi/fi/tyo/palkat/Palkkataulukot/Hiusalan%20palkat%201.5…

Vierailija
4/6 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjiä paikalla?ap

Vierailija
5/6 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaa miettinyt vaihtavansa.

Vierailija
6/6 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan itselleni palkkaa noin 2700 kuussa. Miltei puolet tästä menee asuntolainaan. Voisin nostaa enemmänkin, mutta säästän ja matkustan kerran vuodessa lomalle kunnolla.

Töissä Helsingin keskustassa.

Mulla taustalla lukio ja ammattikorkea (tradenomi), olin ihan eri alalla, mutta vaihdoin 34-vuotiaana ammattia ja perustin oman yrityksen. Uskon, että taustastani on hyötyä. Liiketoiminnassa on ihan eri näkemys mukana kuin keskiverto kampaajalla (sorry vaan kollegat). Ymmärrän enemmän busineksen päälle ja uskallan myydä tuotteita ja palveluita, joten tienaan enemmän. Monihan vaan on niin taiteilija, että leikkaa ja värjää vaan ja itkee kun alvit nousee.

Olen ollut tyytyväinen ammatinvaihdokseeni, vaikka moni ihmetteli ääneen, miksi lähden niin korkeasta asemasta työpaikallani kampaajaksi. Noh, enemmän tienaan nyt kuin toisen leivissä ja ihanaa tehdä ihmisläheistä työtä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi