Vauva kipeä juuri kun mies pois
Ihanaa tuuria taas.
Yksin neljän pienen lapsen kanssa ekaa kertaa yön yli ja eikös vauva kehittänyt nuhan ja nukkuu huonosti.
Viime yö oli jo vähän rikkonainen ja aamusta lähtien valunut räkää ja nukahti vain alle tunniksi päikkäreille ja heräsi kun nenä tukossa. Nyt onneksi näyttää torkahtavan sitteriin kun samalla jalalla heilutan, mutta en kyllä innolla odota tulevaa yötä.
Kommentit (5)
mutta kun mun mies oli viimeksi työmatkalla olin minä ja kolme lasta yhtäaikaa vatsataudissa
samalla kun istuin vessassa niin kuopus oksenteli matolle jne
vaikka on terveet lapset. Revi siitä.
ja vielä samana iltana isosiskonsa viilsi käsivarteensa vähän liian syvälle ja mä jouduin lähtemään sen kanssa sairaalaan
onko sun mielestä tyttäresi viiltely muuten ihan ok, ja ongelma vain jos sattuu viiltämään vähän liian syvälle?!?
Voi hyvänen aika jos mun lapsi viiltelisi itseään edes ihan vähän, niin etsisin sille välittömästi apua ja hoitoa!
että tärkeintä on aina löytää syyllinen.
Paremman puutteessa nalkuta ja motkota miehelle puhelimessa ja kerro rautalangasta ja pitkään miten ikävää sinulla on ja miten miehellä on pakko olla kivaa, kun kerran ei ole kärsimässä perhe-elämää kotona sinun kanssasi.
Ja sitten kun mies palaa, niin päästä helvetti valloilleen. Mies kehtaa olla pois kotoa ja vielä lapset sairaana.
Miettii varmasti kaksi kertaa seuraavalla kerralla, että lähteekö itsekkäästi pois.
mun mies työmatkusteli ennen usein ja aina kun se oli pois, joku sairastui tai. pahin oli, kun teini-ikäinen tyttö sai pahan migreenikohtauksen ja pelättiin, että se kuolee siihen paikkaan. ja vielä samana iltana isosiskonsa viilsi käsivarteensa vähän liian syvälle ja mä jouduin lähtemään sen kanssa sairaalaan ja jättämään nuoremmat keskenään nukkumaan. ja se oli vielä mun syntymäpäivä.