Mitä mieltä olet 4000€ palkasta?
Avlla tämä on toki pieni palkka, minusta tuntuu tosi hyvältä. Saan tuon, kun vaihdan pois luokanopettajaksi työstä. Siinä sain vajaa 3000€. Uudessa työssäni tuo on alkupalkka, seuraavan viiden vuoden aikana se nousee 500€.
Kommentteja?
Kommentit (26)
Avlla tämä on toki pieni palkka, minusta tuntuu tosi hyvältä. Saan tuon, kun vaihdan pois luokanopettajaksi työstä. Siinä sain vajaa 3000€. Uudessa työssäni tuo on alkupalkka, seuraavan viiden vuoden aikana se nousee 500€.
Kommentteja?
Mielenkiinnosta tiedostelen saitko töitä opetusalalta vai mistä?
ja itse tyytyväinen:) Asun pohjois-Suomessa pienellä paikkakunnalla, eli asuminen jne edullisempa kuin pk-seudulla. Ikää noin 30v ja nainen.
Itse olen DI, ikää reilut 40v ja kokemusta sen mukaisesti. Valmistuin ollessani 23v ja parin lapsen kanssa olen ollut kotona yhteensä 2,5v.
Olen nyt 10 asiantuntijan esimies ja tehnyt tätä hommaa vajaan 10 vuotta. Normaali työaika (7,5h) riittää ja mahdollisesti kertyvät ylitunnit voi pitää joustavasti vapaana. Vastuuta on, mutta ei liikaa.
Palkkaa saan 4300€ kuukaudessa bruttona. Muita etuja ei juurikaan ole.
Olen tyytyväinen palkkaani ja työhöni. Tosin asun satojen kilometrien päässä pääkaupungista, joten täällä ei eläminen ole älyttömän kallista.
Mieheni hankkii suurin piirtein saman; koulutusta on vaan vähemmän.
Me pärjäämme mukavasti; omakotitalon (200 neliötä, järvenranta, ikää noin 10v) saamme maksettua reilun vuoden päästä, mökkiä emme tarvitse, autoja on ja ulkomalilla reissataan 4-5 vkoa vuodessa.
Elämä on siis mallillaan!
T: tyytyväinen
Mulla noin 5000, mutta vähän verrattuna pariin muuhun.