Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole naamakirjassa, olenko kummajainen?

Vierailija
11.10.2012 |

tai olen, mutta suljin kaiken pois,kun tajusin mitä se on.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan ollut enkä näe mitään syytä liittyä siihen.

Vierailija
2/16 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan en ole ollut Facebookissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan ollut enkä näe mitään syytä liittyä siihen.

Samoin kuin.

En ole myöskään Twitterissä. Ei todellakaan kiinnosta.

Vierailija
4/16 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus on mennä sinne joskus, mutta vielä ei ole ollut riittävästi aikaa, eikä kiinnostusta. Ehkä jonain päivänä, kun Naamakirja on ihan passé ja kaikki ovat muualla.

Vierailija
5/16 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään itse täällä mieluummin kuin Fb:ssa. Ei se kummonen paikka ole. Sellainen itsekorostuspaikka sanoisin. Tyyppi on oikeasti täysuupunut ja siellä niin mahottoman menestynyt. Onhan sekin kyllä foorumi, missä touhuta. Sähän on tosi in, kun oot täällä. Täällä olemme ventovieraita ja se antaa myöskin vapautta.

Vierailija
6/16 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just siksi että mulla on kyllä fb:ssä profiili mutta ei mitään päivitettävää sinne, ja sen vuoksi tuntuu jotenkin oudolta mitään kaveripyyntöjä edes lähettää. En halua laittaa sinne kuvia yksityiselämästäni, en halua kertoa lapsistani ja ylipäänsä koen, että kaikki mitä meille on viime aikoina tapahtunut (läheisen kuolema, perinnönjaot, hometalo, perheenjäsenen sairastuminen, oma opiskelut jne) on ihan liian henkilökohtaisia, että niistä haluaa siellä kertoa. Musta vaan tuntuu tosi työläältä pyöriä siellä ja siksi en siellä juuri koskaan käykään.

Vierailija
7/16 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää enkä kaipaa takaisin.

Mulla on kyllä feikkiprofiili pilanimellä sitä varten, että voin ladata tiettyihin tietokonepeleihin bonusjuttuja joita saadakseen täytyy mennä pelin facebook-sivuille. Mutta omalla nimelläni ja naamallani en halua pärstäkirjassa olla.

Vierailija
8/16 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on helvetin kone joka murtaa kaiken henkilösuojalain avulla saavutetun henkilösuojan ihmisiltä. Facebookin takia muutaman vuoden kuluttua valtaosasta suomalaisia saa uskomattoman määrän tietoa, ihminen voidaan profiloida täysin ja profiilia ja tietoja käyttää väärin.

Ajatelkaapa mitä kaikkea JOKU sinusta näkee! Sillä joku/jotkut ovat tuonkin kanavan johdossa, pääsevät kaikkeen tietoon mitä järjestelmässä on. Entä hakkerit... joskus vielä tulee sinustakin uskomaton määrä ikävää henkilökohtaista tietoa nettiin.

Vapise siis sinä joka FB:ssä olet aktiivinen. Ap, sinä olet järkevä. Minä en ollut. Nyt haluaisin pois historiani mutta ei onnistu.

Vierailija
9/16 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyttäisin myöskään muita. Ei kiinnosta. Täysin teini.tenavien hommaa.

Vierailija
10/16 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut enkä mene.

Vierailija
11/16 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ollut mun juttu. Ajattelin, että voisi olla ok, kun olin äitiyslomalla ja suurin osa ystävistä asuu kaukana.... mutta en tykännyt.

Vierailija
12/16 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No thanks.

Vierailija
13/16 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen tänään yksiin bileisiin, joihin sain kutsun facessa ja huomenna yhteen tapahtumaan lasten kanssa, joihin sain kutsun myös facessa.

Hyvää koti-iltaa kaikille vastustajille ;-)

Vierailija
14/16 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osittain kaverin "painostuksesta"... muutaman kerran olen ite sinne kirjoittanut, vähän enemmän kommentoinut muiden juttuja ja eniten vaan lukenut mitä muille kuuluu. Mutta en siis läheskään joka päivä käy siellä, nyt taitaa olla jo viikko edellisestä kerrasta. Ei jaksa kiinnostaa. Ihan yhtä hyvin voisin olla sieltä kokonaan pois.

Mä en kerta kaikkiaan ymmärrä miten jollain on jotain 800 kaveria fb:ssa, ei kukaan voi tuntee niin paljon ihmisiä.

Vierailija
15/16 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhteen tapahtumaan viikonloppuna, ihan ilman facebookkia.

Aika onnetonta ja säälittävää jos koko sosiaalinen riippuu siitä onko lärvikirjassa :)))

Mä menen tänään yksiin bileisiin, joihin sain kutsun facessa ja huomenna yhteen tapahtumaan lasten kanssa, joihin sain kutsun myös facessa. Hyvää koti-iltaa kaikille vastustajille ;-)

Vierailija
16/16 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no, olen joskus profiilin sinne tehnyt, mutta siihen se jäi. Ei oo mun juttu, tykkään, että yksityiselämä on yksityistä, ja kun olen jonkun kanssa tekemisissä, olen henk.kohtaisesti enkä ryhmäkohtaisesti. Lapset kyllä käyttävät ahkerasti, ja luulen, että se on heidän tulevaisuutensa kannalta ihan hyvä juttu. Osaavat olla varovaisia, ja ovat hyvin rajanneet oman näkyvyytensä. Eivätkä kuitenkaan niin koukussa ole, etteikö sosiaalinen elämä livenä kiinnostaisi.

Kaikenkaikkiaan en kyllä pidä tätä ihmiskunnan positiivisimpana keksintönä, ainakaan siinä muodossa, missä sitä tällä hetkellä käytetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi