Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä selvänäkijää? Tai Ennustajaa?

Vierailija
11.10.2012 |

5

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta voin vastata sinulle intuitiona

pätevä.

Vierailija
2/8 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voin mä vaikka veikata. Voi se mennä vähän persiilleen, mutta mitäs pyysit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin spontaaniin hymyyn. :D

Vierailija
4/8 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikata sulle ennustuksen? Mä en kyllä näe juuri mitään.

4

Vierailija
5/8 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mikä oli alkuperäisen, ensimmäisen viestin varmennuksen yhteenlaskun tulos, jota kysyttiin?

2. Kerro mun menneisyydestä?

Tero

4

Vierailija
6/8 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuo 4/6, enkä ole koskaan ennustanut, en takaa yhtään mitään, eikä sulla ole oikeutta reklamoida.

Menneisyys on tuonut sulle pettymyksiäkin, mutta näen että tulevaisuus on sinulle nyt oikein kaunis ja se täyttää kaikki toiveesi. Sinun ei tarvitse kuin osoittaa kauniilla sormellesi ja sanoa: "Tuo, minulle. Nyt ihan heti ja vähän äkkiä." Ja niin on loppuelämäsi yhtä onnea ja iloa.

Vierailija
7/8 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuo 4/6, enkä ole koskaan ennustanut, en takaa yhtään mitään, eikä sulla ole oikeutta reklamoida.

Menneisyys on tuonut sulle pettymyksiäkin, mutta näen että tulevaisuus on sinulle nyt oikein kaunis ja se täyttää kaikki toiveesi. Sinun ei tarvitse kuin osoittaa kauniilla sormellesi ja sanoa: "Tuo, minulle. Nyt ihan heti ja vähän äkkiä." Ja niin on loppuelämäsi yhtä onnea ja iloa.

on tämä.

Tero

Vierailija
8/8 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sen verran näen tulevaisuuteesi, että joudut huijauksen kohteeksi lähitulevaisuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä