hervannan neuvola
Onko teillä kokemuksia hervannan neuvolasta? Meillä uusi terveydenhoitaja ja voin sanoa et ei ole nainen oikeassa paikassa. Hän tekee tarvittavat tutkimukset ei muuta. Ei osaa puhua lapselle aidosti. Ja lapsen ja vanhemman hyvinvoinnista ei tunnu tietävän mitään.
Kommentit (7)
Siellä oli terkkarina sellainen keski-ikääntyvä, tukeva, ruskea lyhyt "mummotukka" nainen. Aivan mahtava tyyppi. Tosi räväkkä ja huumori sopi minulle. Ei turhista natissut ja kertoili hauskoja juttuja. Oli sellainen olo, että antaa odottajan olla odottaja vailla turhaa kitinää, mutta samalla asiat hoidettiin asioina. Onkohan tuo täti siellä vielä?
Tämä näin sivusta, lastenneuvolassa en ole Hervannassa käynytkään.
Täällä Pellervon neuvolassa on 2 mahtavaa terveydenhoitajaa ja lääkäri. Ne osaavat hommansa tosi hyvin. Olen ollut todella tyytyväinen hoitoon. Ainoa vika neuvolassa: siellä ei vastata riittävän usein puhelimeen.
Minun lapsella on samanlainen terveydenhoitaja. hän on töykeä vanhempia kohtaan. nuori hoitaja ja usein ollut facebook auki koneella kun astumme sisään. Tuntomerkkejä hoitajasta:todella pitkä naiseksi,totinen
mieleen että mulla oli joskus sijaisena neuvolassa v. 2010 sellainen yli 2m nainen. Itä-Tre kysessä muttei Hervanta. Mieskin oli mukana ja pelotti kuulemma se nainen kun oli niin pitkä :D
vauvan kanssa kesällä, oli ihan hyvä, vanha täti siellä silloin. Ihmisestähän se kovasti riippuu. Mutta eihän neuvolassa ole pakko käydä, jos tuntuu, ettei siitä ole apua.
Täällä on niin monta eri terkkaa alueittain. Pitkä nuori nainen oli meillä joskus sijaisena. Ei mulla mitään häntä vastaan ollut, aika kokemattoman oloinen, mutta muuta valitettavaa.
Mutta meidän vanhempi kokenut terkkamme on tosi ihana, toivottavasti ei ole jäänyt pois.
Kokemattomuus paistaa läpi. Olen kuullut monen suusta juuri siitä valitusta. Minulla jo neljäs lapsi ja pitää ihan avuttomana.