Taas tuli todettua, että HullutPäivät on aika pitkälle huijausta.
Ostin lapselleni sukkahousut hintaa 8,90 ja kun pääsin kotiin niin hintalapun alla oli vanha hintalappu jossa kyseisten sukkahousujen oikea hinta oli 7,90..
Vähän harmitti, nyt vain naurattaa.
Kommentit (29)
minä ostin lancomen definils-maskaran hintaan 22 euroa. Tulin kotiin ja googlasin verkkokaupoissa myytävän hinnan, niin se oli 35 euroa. Minuakin naurattaa :-).
minä ostin lancomen definils-maskaran hintaan 22 euroa. Tulin kotiin ja googlasin verkkokaupoissa myytävän hinnan, niin se oli 35 euroa. Minuakin naurattaa :-).
ostamaan kamalan kasan sipsiä ja karkkia ja tulen sitten kotiin ihmettelemään, lihottaako ne niinkuin kuuluisi!
Raportoin sitten oliko huijausta vai ei.
Hullut päivät on hysteriaa jossa kukaan ei säästä.
Eikö toi nimenomaan olekin ihan hullua?
paljon on halvalla tavaraa, esim. kosmetiikkaa. Sensain kosteusvoide norm. 72 euroa, nyt 49 euroa. Lasten villaiset Kivat-kypärämyssyt ovat muistaakseni normaalisti 29 euron hintaisia, nyt sai 17,90 eurolla. Katsoin just lasten sukkahousuja, ne eivät mielestäni olleetkaan mitenkään halpoja. Jos haluaa säästää, täytyy olla hintatietoinen eikä vaan sokeasti ostaa kaikkea, missä keltainen hintalappu ;) Turha tulla tänne valittamaan huijauksesta. Ei niitä sukkahousuja välttämättä normaalisti Stockan valikoimissa edes ole, vaan joskus niissä on valmiina ne suositushinnat.
joten lakkasin käymästä. Eikä noi nettiversiossakaan olevat tuotteet halpoja ole. Huijaustahan se on, tietenkin. Mutta jotkut tukkaa tulla huijatuksi.