Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinun lapsesi saanut Joulupuu-keräyksestä lahjan?

Vierailija
11.10.2012 |

Otitko vastaan vai kieltäydyitkö?

Mitä lahja sisälsi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuliko joulupuun kautta, mutta seurakunnan diakonityöntekijä soitti ja sanoi,e ttä lapsilleni olisi lahjat.

Antaja oli ostanut lahjan vain sukupuolen ja iän perusteella.

Eskari-ikäiselle oli peli, jota oli kauean vaikea pelata, lapsi hermostui ja tämä oli -on yhäkin-sellainen lapsi, että suuttuu jos ei voita, eli saa ihan tolkuttoman raivarin ja ulvontakohtauksen, ei sellaisen kanssa viitsi kovinkaan usein pelata...

mitään.

tyttö taisi olla 2 v, hän sai nuken. MInusta nukke oli sievä; hiukset, silmät meni kiinni ja auki, vaatteet, kengät, vartalo-osa oli pehmeä. Mutta tyttö ei tykännyt eikä suostunut leikkimään sillä. Nyt on 5 v ja leikkii toisinaan baby bornilla, koska tämä muistuttaa vauvaa eikä sillä ole ns. oikeita hiuksia, vaan on ns. kalju. Meilä oli muitakin pehmovartaloisia nukkeja, olen laittanut ne pois, kun tyttö ei piittaa niistä lainkaan.

Siis ajatus oli ihana, mutta lahjat tuli väärille lapsille..

Me olemme edelleen erittäin pienituloisia, mutta tavaraa ja lelua meillä on aivan valtavasti, emme tarvitse enempää , mutta en myöskään pysty tänä vuonna itse osallistumaan ostamalla mitään. joskus osallistuin ja ostin, lähinnä teini-ikäisille pojille jotain deosorantti-paketteja ja sellaista pientä.

Vierailija
2/2 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ollaan kai joskus lapsen kanssa oltu kohderyhmää: Olin opiskeleva yksinhuoltaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme