Noin 10-vuotiaille sopivia "kauhuleffoja"?
Lupasin heikkona hetkenäni järkätä tytölle ja kamuille pyjamabileet halloween-teemalla :D
Illalla voitas kattoa vaikka joku leffa... Mutta mitä suosittelisitte?
Kommentit (16)
Ainakaan minua eivät kauhistuttaneet pienenäkään kauheasti. Beetlejuice oli ainaki ihana.
En ees muistanut. Olen nähnyt ite vaikka kuinka monta kertaa ja aina se on yhtä riemastuttava :D
ees vähän sinnepäin teemaan sopiva piirretty (ehkä jopa suomeksi puhuttu)
Harmi kun Paranorman ei oo vielä dvd:llä :D
Corpse Bride
Nightmare before christmas
Jälkimmäistä en tosin ole nähnyt mutta Corpse Briden kylläkin. Ei nyt ehkä kovin pelottava mutta voisi olla tuon ikäisten mieleen.
Joskaan en ikärajoja kyllä tiedä...
Corpse Bride
Nightmare before christmasJälkimmäistä en tosin ole nähnyt mutta Corpse Briden kylläkin. Ei nyt ehkä kovin pelottava mutta voisi olla tuon ikäisten mieleen.
Joskaan en ikärajoja kyllä tiedä...
Noista jompikumpi vois sopia :)
Corpse Bride ja Night before christmas ovat olleet meillä suosikkeja.
ääni täältäkin=)
Mutta...
Mitä jos laittaisit jonkun listan varteenotettavista elokuvista, ja varmistaisit vielä että tyttösi kavereiden vanhemmille sopii...?
Aika kurjaa jos sit seuraavana päivänä joku aloittaa ketjun täällä AV:llä että
"Tytön kaverin äiti aiheutti tytölleni traumoja!!!"
meillä oli nauhalla joku Karvisen Halloween-jakso, hitsi että se oli hyvä (ja pelottava!!) kun siellä oli jotain merirosvokummituksia =D
Mutta kun siinä oli kuitenkin Karvinen ja OSku, niin ei pelottanut kuitenkaan ihan niin paljon....
http://www.leffatykki.com/elokuva/the-troll-hunter
Meillä on tuo elokuva ja muistaakseni ikäraja on 11 jos en ihan väärin muista.
Ei tosiaan ihan kauhuleffa mutta sinne päin menee kuitenkin. Minusta ainakin jännittävä, joskin olen muutoinkin aika herkkä =D