Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaisiko korvikkeeseen siirtyminen refluksiin????

Vierailija
10.10.2012 |

Harkitsen koska olen ihan loppu ja vauvalla huono olla :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis jo jättänyt ruokavaliosta maidon, siirtynyt gluteenittomaan, jättänyt kaikki kaalit,herneet,suklaan,salmiakin,kahvin,sipulin,jne jne.... mikään ei auta :´(

Vierailija
2/6 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jopa pahentaa jos on taipumusta allergiaan. Toisaalta maidonsakeuttaja auttaa joitain. Mikä lääkitys teillä on käytössä?

Mä tekisin nuo muutokset refluksilkärin ohjauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahanportti on liian löysä. Ihan sama mitä syöt tai et syö niin ei se vauvan mahaporttia tiukenna.

Vierailija
4/6 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja silti ohjataan jättämään kaikki allergisoivat pois ja vauvan mahavaivojen takia olen jättänyt nuo muut..

Maidonsakeuttajaa en voi käyttää kun en oikein saa pumpattua maitoa..

Mahanportti on liian löysä. Ihan sama mitä syöt tai et syö niin ei se vauvan mahaporttia tiukenna.

Vierailija
5/6 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Refluksi voi oirehtia myös allergiaoirein? Mä tekisin tuon muutoksen lääkärin kanssa, koska teillä on mahdollisesti edessä joku erityiskorvike ja sitä kannattaa ostaa mieluummin reseptillä.

Mikä lääkitys on käytössä?

Vierailija
6/6 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakenteellista ja allergista. Itsellä oli vaikeasta refluksista kärsivä pieni mies vielä pari vuotta sitten. Kävimme läpi maanpäällisen helvetin. Nyt poika täysin kunnossa. Jos haluat kirjoitella kanssani ja saada ehkä jopa vinkkejä ym niin laita s-posti os. Tiedän mitä käyt läpi nyt ja helppoa se ei ole!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän