Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4,5-vuotiaalla vielä vk-HAALARI?

Vierailija
10.10.2012 |

Meidän tytölle puin haalarin, koska kaapissa on yksi 104-senttinen, jonka olisi kokonumeronsa puolesta pitänyt olla sopiva jo viime syksynä. Itse asiassa se on vieläkin vähän reilu, vaikka muuten on 110- ja 116-senttisiä ulkovaatteita :o

No joka tapauksessa, tyttö ei halua haalaria päälleen. On kuulemma epämukava ja vaikea pukea, vaikka ihan hyvin saa sen ylle. Alkavatko jo tuon ikäiset karsastaa haalareita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

totes että haalarit on vauvoille... Mulla on hänelle kaksi pukua, toinen haalari, pihaleikkeihin ja rymyämistä varten ja toinen kaksi osainen puku sitten "vähän parempana" puistopukuna.

Aikasin se tosiaan alkaa, itsellä oli haalari vielä koulussakin.

Vierailija
2/11 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suostunut mennä eskariin kuin haalareissa koska ovat nopeat pukea ja pääsee äkkiä ulos

Olisiko haalarit epämukavat koska liian isot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja housut ja takki pitää olla, haalaria ei huoli enää

Vierailija
4/11 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haalaria päälleen, ei ole kukaan sanonut siitä mitään pahaa ja itse tykkää.

Vierailija
5/11 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sen kanssa pääsee nopeasti ulos. On kyllä joskus myös kaksiosaisessa, kun kummatkin on.

Vierailija
6/11 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on "tyhmä". Ei osannut tarkentaa, miksi. Mut ehkä sen takia, että muilla ei pk-ryhmissä ollut.

Vierailija
7/11 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suostunut mennä eskariin kuin haalareissa koska ovat nopeat pukea ja pääsee äkkiä ulos

Olisiko haalarit epämukavat koska liian isot

Ehkä voi olla tuosta kiinni, mutta eivät ne varsinaisesti isot ole, enemmänkin semmoiset "reilut".

Meillä on onneksi kaksiosainenkin puku ja serkkutytöltä saatu toinen kaksiosainen, joten ei tarvitse lähteä kaupasta uutta ostamaan. Harmittaa vain, että tuo haalari jää sit aika vähälle käytölle. Höh.

Vierailija
8/11 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kätevä ja helppo.

Vierailija
9/11 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tytöllä nelivuotiaana haalari sekä vk-pukuna että talvipukuna. Eikä tytöllä ollut mitään sitä vastaan.

Mutta päiväkodista ilmoittivat, että jos vain suinkin mahdollista, niin kaksiosainen puku, koska retkillä ja vierailuilla on parempi, jotta takin saa nopeasti pois. Juu, ymmärrän pointin, mutta meillä oli siis ykköshaalari ja isosiskon vanha puku varahaalarina. Ja sitten yksi nätti pidemmän mallinen toppatakki vierailu- yms. takkina.

No, sit piti tosiaan ostaa uusi toppatakki ja tietysti irtohousut niitten pariksi. Olin vhän yllättynyt, että päiväkoti esittää vaatimuksia vaatteiden suhteen. Toki ymmärrän pointin, mutta silti... Kyllä se vähän kukkaroa kirpaisi, mutta kosteussuojattoman halpis-asun sai muutamalla kympillä ja ehkä kirppikseltä olisi voinut myös löytää. silti mietin, että jos perheellä sattuu olemaan rahat tiukassa, niin voi olla vähän paha mieli jos tarha vaatii kaksiosaista pukua eikä olisi varaa ostaa...

Vierailija
10/11 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua, työskentelen itsekkin päiväkodissa ja ei kyllä tulis mieleen että retkien takia alettas vaatia kaksiosaisia pukuja. Samalla vaivalla sen haalarin riisuu. Noita retkiä kuitenkin harvemmin, ja sitä perus ulkoilua ja rymyämistä enemmän, jolloin se haalari on kyllä ihan ykkönen. Etenkin talvella. Ei oo kyllä tullu vielä vastaan takkia ja huosuja joissa lumilukot kestäs lasten möyrytessä hangessa ja laskiessa mäkeä.

Itsellä rahat tiukassa ja satsaan kyllä enemmin siihen kunnon haalariin.

Vierailija
11/11 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin sanonut päiväkotiin, että' mikäli haluavat voivat ihan itse ostaa, minun talousbudjetissani ei ole mahdollisuutta eikä kaapeissa tilaa.

Meillä oli tytöllä nelivuotiaana haalari sekä vk-pukuna että talvipukuna. Eikä tytöllä ollut mitään sitä vastaan. Mutta päiväkodista ilmoittivat, että jos vain suinkin mahdollista, niin kaksiosainen puku, koska retkillä ja vierailuilla on parempi, jotta takin saa nopeasti pois. Juu, ymmärrän pointin, mutta meillä oli siis ykköshaalari ja isosiskon vanha puku varahaalarina. Ja sitten yksi nätti pidemmän mallinen toppatakki vierailu- yms. takkina. No, sit piti tosiaan ostaa uusi toppatakki ja tietysti irtohousut niitten pariksi. Olin vhän yllättynyt, että päiväkoti esittää vaatimuksia vaatteiden suhteen. Toki ymmärrän pointin, mutta silti... Kyllä se vähän kukkaroa kirpaisi, mutta kosteussuojattoman halpis-asun sai muutamalla kympillä ja ehkä kirppikseltä olisi voinut myös löytää. silti mietin, että jos perheellä sattuu olemaan rahat tiukassa, niin voi olla vähän paha mieli jos tarha vaatii kaksiosaista pukua eikä olisi varaa ostaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi