Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

All i ever wanted is here bloggari Karla?

Vierailija
10.10.2012 |

Missä työskentelee?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä niin monta kertaa, että jopa minä, kys. blogia seuraamaton henkilö, tiedän vastauksen: hän opettaa AMK:ssa.

Vierailija
2/11 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaali- ja terveysalan ammattikorkeakouluopettajan prototyyppi selvästi: tyylikkäästi puettu ,joka korkokengät jalassa (ja helmet kaulassa) huseeraan pitkin käytäviä.

KIva blogi joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin nähneeni ihan toisessa paikkaa. Kiva blogi tosiaankin. Alan varmaan seuraamaan.

Kiitti.

Vierailija
4/11 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaali- ja terveysalan ammattikorkeakouluopettajan prototyyppi selvästi: tyylikkäästi puettu ,joka korkokengät jalassa (ja helmet kaulassa) huseeraan pitkin käytäviä. KIva blogi joka tapauksessa.

Tämä oli kyllä tooosi helppo selvittää. En ymmärrä, miksi bloggarit ulostavat itsestään niin henk. koht. tietoa, mutta mitäpä minä muita olen arvostelemaan. Ensisilmäyksellä ko. blogista tykkäsin, mutta pari kk seurattuani olen havainnut blogin aika ohueksi ja kirjoittajan hieman lapselliseksi.

Vierailija
5/11 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sunnuntain Kalevassa (oikea nimi ei ole Karla)joss aoli juttua sairaanhoitajien koulutuksesta. Bloggari opetta radiologiaa ja säteilyoppia

Vierailija
6/11 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sunnuntain Kalevassa (oikea nimi ei ole Karla)joss aoli juttua sairaanhoitajien koulutuksesta. Bloggari opetta radiologiaa ja säteilyoppia

Siis mitä? Radiologiaa opetetaan kylläkin lääkiksessä,ei ammattikorkeakouluissa.

Vierailija
7/11 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Radiologiaa opetetaan kylläkin lääkiksessä,ei ammattikorkeakouluissa.

mutta niin siinä lehdessä luki...

Vierailija
8/11 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu se sunnuntailta oli,otsikko?

Vierailija
9/11 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Akateemiset karkaavat hoitoaloille" tms oli jutun nimi

Vierailija
10/11 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meille opetettiin radiologian ja säteilyopin perusteet amk-ssa.

Jopa röntgenhoitajia koulutetaan amk-ssa, pakkohan heidän on tietää radiologiasta!

Vierailija
11/11 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tätä täällä ruoditaan. Kirjoittaja on sanonut, ettei halua netissä tarkemmin ammatistaan puhua.