All i ever wanted is here bloggari Karla?
Missä työskentelee?
Kommentit (11)
Sosiaali- ja terveysalan ammattikorkeakouluopettajan prototyyppi selvästi: tyylikkäästi puettu ,joka korkokengät jalassa (ja helmet kaulassa) huseeraan pitkin käytäviä.
KIva blogi joka tapauksessa.
Luulin nähneeni ihan toisessa paikkaa. Kiva blogi tosiaankin. Alan varmaan seuraamaan.
Kiitti.
Sosiaali- ja terveysalan ammattikorkeakouluopettajan prototyyppi selvästi: tyylikkäästi puettu ,joka korkokengät jalassa (ja helmet kaulassa) huseeraan pitkin käytäviä. KIva blogi joka tapauksessa.
Tämä oli kyllä tooosi helppo selvittää. En ymmärrä, miksi bloggarit ulostavat itsestään niin henk. koht. tietoa, mutta mitäpä minä muita olen arvostelemaan. Ensisilmäyksellä ko. blogista tykkäsin, mutta pari kk seurattuani olen havainnut blogin aika ohueksi ja kirjoittajan hieman lapselliseksi.
sunnuntain Kalevassa (oikea nimi ei ole Karla)joss aoli juttua sairaanhoitajien koulutuksesta. Bloggari opetta radiologiaa ja säteilyoppia
sunnuntain Kalevassa (oikea nimi ei ole Karla)joss aoli juttua sairaanhoitajien koulutuksesta. Bloggari opetta radiologiaa ja säteilyoppia
Siis mitä? Radiologiaa opetetaan kylläkin lääkiksessä,ei ammattikorkeakouluissa.
Siis mitä? Radiologiaa opetetaan kylläkin lääkiksessä,ei ammattikorkeakouluissa.
mutta niin siinä lehdessä luki...
Kyllä meille opetettiin radiologian ja säteilyopin perusteet amk-ssa.
Jopa röntgenhoitajia koulutetaan amk-ssa, pakkohan heidän on tietää radiologiasta!
Taasko tätä täällä ruoditaan. Kirjoittaja on sanonut, ettei halua netissä tarkemmin ammatistaan puhua.
täällä niin monta kertaa, että jopa minä, kys. blogia seuraamaton henkilö, tiedän vastauksen: hän opettaa AMK:ssa.