Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help,mitä tehdä unohtelevan Personal Trainerin kanssa?

Vierailija
10.10.2012 |

Otin jäsenyyden liikuntakeskuksesta,ja ilmaisen pt-tutustumisen jälkeen sovin hänen kanssa 10 kerran sopimuksen,joka on hinnaltaan aika arvokas (n.170 e / kk).

Ensimmäinen kerta meni ok,teimme treenin,ja tässä yhteydessä siis sovimme seuraavan ajan.Ja hän pyysi minua täyttämään ruokapäiväkirjaa,ja sanoi että ensi kerralla arvioisimme sen ja hän tekisi minulle ruokavalion.

Tällä seuraavalla kerralla hän ei muistanut minua,oli ihan ihmeissään ruokapäiväkirjasta,ja yritti muistella kovasti mitä teimme viime kerralla,itse toki muistin ja saimme toisen treenin tehtyä.Sovimme kolmannen ajan,josta hän soitti kahden päivän päästä,että olemmeko sopineet mitään aikaa.Vahvistin uuden ajan,joka oli eilen.

Luvattua ruokaohjelmaan ei ollut,koska "kaikki liput ja laput jäi kotiin". Teimme taas treenin,ja hän otti sähköpostiosoitteeni ja sanoi että laittaa ne samana iltana minulle sinne.No,ei näkynyt eikä kuulunut,kello on nyt 10.30,eikä mitään ole tullut tähän mennessä.Minulla ei ole hänen spostiosoitettaan/puh.nroa,vai seuraava tapaamisaika,toki Elixian vastaanottoon voisin sanan jättää kun menen jumppaan.

Olen itse todella säntillinen ihminen,varmaan joskus liikaakin,mutta pidän AINA sovituista asioista kiinni.Ehkä tämä siksi niin ärsyttää.

Treenit ovat olleen tosi tehokkaita,mutta mitään ohjelmaa en ole saanut (sekin piti tulla),enkä aloittelevan kuntosalinkäyttäjänä oikein hahmota,mitä tehdä,ja milloin.

Mitäs te nyt tekisitte?Onko Elixian sisällä mahdollista vaihtaa PT:tä,kun sopimus on tehty?Maksuhan menee jäsenmaksun yhteyssä,josta ilmeisesti tilitetään trainerille?Olenko ylireagoiva?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet reklamaation, että palvelu ei vastaa luvattua ja vaadit korvausta.

So simple is that.

Vierailija
2/7 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yhden mokan olisi ymmärtänyt mutta tästä kannattaa jo laittaa palaute eteenpäin. Kerrot sinne samat jutut kuin tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kehtaisi,mutta onhan tämä raivostuttavaa.Odottelen pari tuntia ja lähetän sinne sähköpostia.

Vierailija
4/7 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on jäsen samassa Elixiassa,ja hän tiesi että pt:ni on ihan uusi.Eikö tuon tasoisessa ,-ja hintaisesssa paikassa sitten huolehdita,että uudetkin työntekijät huolehtivat työnsä?Jätin yhteydenottopyynnön pt-asioista vastaavalle ja odottelen että sieltä soitetaan.

Vierailija
5/7 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestäisi tollasta yhtään. Mulle ainakin mun laihdutus/kunnonkohennus projekti on muutenkin niin henkisesti vaativaa, että en kestäisi jos mun tsemppaaja olisi joku unohteleva idiootti. Onneksi mun pt on joustava ja sopii treeniajat miten mulle sopii parhaiten, vastaa aina sähköpostiin 12h sisällä ja puhelimeen jos tulee joku kriisi. No maksankin palvelusta paljon, joten odotankin palvelun olevan sen mukaista. Ja niin sinunkin pitää nyt vaan tehdä :)

Vierailija
6/7 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin ensin viestin trainerille, että muistatkos että lupailit sitä ruokaohjelmaa ja haluaisin myös sen treeniohjelman. Kertoisin myös, että olen vähän pettynyt miten treeni on lähtenyt käyntiin.

Näin PT saisi mahdollisuuden parantaa tapansa. Jos homma ei tuonkaan viestin jälkeen toimi, niin palautetta kuntosalille.

Vierailija
7/7 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palautetta ja pt vaihtoon jos ei homma toimi! Maksat nyt palvelusta joka kuulostaa ihan toisella kädellä hoideltulta. Etenkin tuo treeniohjelmiin perehdyttäminen (ja niiden saaminen kirjallisena) on tosi tärkeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan