Alkaako masentuneen elämä uudelleen kun aloittaa lääkkeet?
Kommentit (7)
löytymiseen voi mennä aikaa jopa useampi vuosi. Tarvitaan myös terapiaa, muita keinoja elviytymiseen on takuuvarmasti mielekäs puuhastelu, sellainen josta itse pidät.
Kaikkein tärkein on se, että asut ja elät sellaisessa ympäristössä jossa sinut hyväksytään sellaisena kuin olet.
Tällä tarkoitan perhettä, lähisukulaisia, appeja ja anoppeja, ystäviä. Pahimmassa tapauksessa on viisain ja ainoa ratkaisu hoitaa masennusta muuttaa kokonaan muualle ja jättää masennusta aiheuttavat ihmiset jotka vain vittuilullaan lisää huonoa oloasi, yksinkertaisesti taaksesi ja aloittaa uusi elämä uusissa maisemissauusien ihmisten keskellä.
Itselläni maisemanvaihto edessä, harmittaa vain kun minua hoitanut erinomainen lääkäri täytyy vaihtaa tarvittaessa, tai voihan tuota konsultoida esim sähköisesti. TSEMPPIÄ AP
Itsellä lukuisia lääkekokeiluja ja mikään ei hyvä. Huonot sivuvaikutukset. Terapia kallista ja vaan rikkailla varaa. En tiedä mikä auttaisi.
lääkkeet auttoi mulla heti, elämä on mukavaa. Ei tarvinnut vaihtaa työtä, ei miestä, ei perhettä, ei paikkakuntaa. Enkä tarvitse terapiaa. Joskus oikea lääke löytyy heti ja toimii pienellä annoksella. Kokeilemalla selviää!
Mulla alko vasta kun pääsin terapiaan.
..itselläni auttoi elämän uudelleen aloittamisessa.Varsinaisia ongelmia ratkon kyllä terapiassa, mutta ilman lääkkeitä tuskin olisin jaksanut sitä aloittaa.
Kuten täälläkin on sanottu, sopivan lääkkeen löytymiseen voi mennä aikaa. Eivätkä ne tietenkään kaikille sovi. Mutta oman kokemuksen perusteella suosittelen kokeilemaan, ja sinnittelemään ne pari ensimmäistä viikkoa kun olo tuntuu itseasiassa kauhemmalta kuin ennen lääkkeen aloittamista.
Kovasti voimia, ja toivottavasti oikea lääke ja muu hoito järjestyy (minulle terapia on ollut myös ehdottoman tärkeää).