Kaikki mammat mukaan. Vaunujen kaa hullareille.
Tuosta toisesta ketjusta sain oikein kuningasajatuksen.
Kaikki, joilla lastenkuljetuskärry pyörään, niin ottakaa se kärry mukaan.
Se on paljon kätevämpi kuin vaunut. Siihenhän mahtuu siis ihan sikana ostoksia.
Ja sillä on myös helpompi tukkia käytäviä.
Hissiinkään ei varmaan mahdu kuin yhdet kärryt kerrallaan :D
Rynnitään sinne heti kahdeksalta ja tukitaan kaikki väylät.
Kommentit (11)
Paitsi et mulla ei sellaista ole, mutta tulen tuplavankkureilla. On vielä isommat. :-D
Kaksoset mukaa ja tulen iiiiiiisoilla kärryillä.
muinoin vaunujen kanssa. Kotiäideillä jos kellä on rahat tiukassa ja tarvetta aletuotteille. Hankalintahan se on niille vaunujentyöntäjille siellä liikkua, ei käy kateeksi *muistelee omia hullarireissuja eikä ollenkaan kaiholla*
Saanko osallistua emmaljungilla? Joka päivä helsingin keskustan stockalla,heti aamusta viettäen myös lounaan siellä ja siitä muutama tunti shoppailua hitaasti mutta varmasti.
Ei,tämä ei ole edes vitsi vaan juuri noin aion tehdä.Välillä vien autoon ostoksia mut palaan heti takas=)
Täälä yksi alehamstraaja, joka ei saa lastenvahtia, eikä lasta voi enää 1-vuotiaana kantoliinassakaan kantaa (painaa liikaa), toisaalta lapsi ei osaa vielä kävellä, niin vaunuilla mennään!
Tämä on kotiäidin kostoisku kaikille suvaitsemattomille lasten ja vaunujen vihaajille. ´
Jos ei osaa suvaita muita, pysykööt itse poissa.
Tähän voi lähteä mukaan kaikki kenen kotoa löytyy vaunut. Eihän niissä pakko vauvaa ole olla jos lapset ovat jo vähän isompia.
Jos on kahdet, niin toiset voi lainata vaikka naapurin mummolle.
Mutta pelkään suuresti, että pilkka osaa omaan nilkkaan. Mehän mennän sinne tokaan kerroskseen ruuhkauttamaan lastenosasto josta lapsettomat ei niin välitä..
Mutta pelkään suuresti, että pilkka osaa omaan nilkkaan. Mehän mennän sinne tokaan kerroskseen ruuhkauttamaan lastenosasto josta lapsettomat ei niin välitä..
Saanko osallistua emmaljungilla? Joka päivä helsingin keskustan stockalla,heti aamusta viettäen myös lounaan siellä ja siitä muutama tunti shoppailua hitaasti mutta varmasti.
Ei,tämä ei ole edes vitsi vaan juuri noin aion tehdä.Välillä vien autoon ostoksia mut palaan heti takas=)
Todella näppärät :)
Emmaljungat mahtuu oikein hienosti mukaan.
Tervetuloa vaan mukaan porukkaan.
ensimmäisen aukiolotunnin ajaksi.
Ainakin jos siellä lastenosastolla ei ole mitään erityistä mitä välttämättä haluaa ostaa.
Minä aattelin lähteä aluksi naistenvaateosastolle.
Siirryn lastenosastolle sitten kun pahin ryysis on hellittänyt.
että olen mukana! Olen siis se, joka suunnitteli jo toisessa ketjussa iskua hullareille rinnakkain istuttavien kaksostenrattaiden ja valtaisan raskausmahan kanssa.