Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako päivähoitopaikkaa hakea, vaikka en ole varma

Vierailija
30.11.2005 |

milloin palaan työelämään? Ensi syksynä kuitenkin alustavasti ajattelin. Helsingissä asutaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta työpaikallekin on ilmoitettava 2kk ennen aioittua paluuta tuleeko vaiko ei, joten samalla voi sitten infota päiväkotia.

Vierailija
2/10 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa ei kannata hakea - kunta voi laittaa sanktioita jos ei ota tarjottua paikkaa vastaan. Näin olen kuullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos emme ota paikkaa vastaan?

ap

Vierailija
4/10 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paikan saa perua kunhan sen tekee hyvissä ajoin. Joku toinen onnellinen saa paikan, ei sen kummempaa.

Vierailija
5/10 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän hakemuksen vetämään! :)

ap

Vierailija
6/10 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi niin että, jäin työttömäksi ja, ajattelin että lapsi voi sitten olla kotona kanssani. Otin pois tarhasta. Kun sitten tuli työpaikkatarjous, en heti saanutkaan tarhapaikkaa uudestaan. Työkkärissä ne meinas paukauttaa mulle karenssia, en kuulemma ollut valmis töihin kun olin ottanu lapseni pois tarhasta.

Tyhmästä päästä, kärsii koko ruumis.

Vierailija
7/10 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska aloitat työt. Mulla on ollut hakemus keväästä asti ja vasta sitten kun saan töitä ja tiedän koska aloitan niin alkavat hommaan paikkaa. Näin täälläpäin ainakin.

Vierailija
8/10 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et mene töihin, et ota paikkaa ja jos meet niin olet ainakin hakenut ajoissa paikkaa ja voit nostaa älämölön jos paikkaa ei löytys ajoissa.

Vierailija
9/10 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset voi laittaa tarhaan, vaikka työn alkaminen viivästyisikin. Sen sijaan olet pahassa pulassa, jos et pääsekään aloittamaan töitä ajallaan, koska lapsilla ei ole hoitopaikkaa.

Vierailija
10/10 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja älä anna paikkaa pois missään vaiheessa kokonaan. Jos jäät kotiin niin, lapsi puolpäivähoitoon. Mulla käynyt sama kun sillä yhdellä äidillä joka kirjoitti sivulla 1.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän