Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten minun tulisi suhtautua, kun uusi poikaystäväni...?

Vierailija
09.10.2012 |

jota olen tavannut vasta kolme kertaa, halusi antaa minulle hintavan korun lahjaksi? Kieltäydyin lahjasta, koska olemme tunteneet niin vähän aikaa. Hän loukkaantui tästä.

Lahja koru olisi maksanut noin 300 euroa. Olisin saanut valita korun yhdessä hänen kanssaan. Mies ei ole tietäkseni erityisen varakas, mutta selvästi antelias olisi. Kerroin mikä koru miellytti, mutta sanoin, että en odota häneltä juuri nyt lahjaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi lahjan vastaan ottaakseen täytyisi jotenkin tuntea kauan saati "odottaa lahjaa".

Lahja kun ei ole todellakaan mikään parisuhdelupaus (ellei ole kihlasormus) eikä mitään mitä vastaan täytyy jotenkin antaa vastapalveluksia vaan asia joka annetaan kun siltä tuntuu, ihan vaan hyvästä sydämestä eikä toiveena saada jotain vastalahjana.

Miksi et lahjaa ottanut? Ajatteletko jotenkin että kun olette tunteneet niin vähän aikaa niin jos suhde menisikin poikki niin olisi jotenkin paha juttu jos olisit ottanut vastaan lahjan? Mutta ei se niin ole, kyllä se mieskin sen ymmärtää ettet sinä häneen ole sitoutunut mitenkään eikä se lahjakaan sinua häneen sido.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla