Naapuri paskatti koiransa jälleen meidän postilaakon eteen, eikä korjannut paskoja. Meni hermo!
Minä poimin paskat lapioon ja vein terveisten kera naapurin postilaatikkoon!
Kommentit (6)
Jos haluat olla vielä vittumaisempi niin käy paskoon itse heidän postilaatikon eteen! :D
Noei vaan, ihan oikein tehty, tekisin samallalailla!
meidän naapurin pikkurakki paskoo mein pihalle aina jos en oo vahtimassa. Ei ole hihnassa, ei ole aitaa ja venakkoemäntä vaan nostaa nokkaansa kun hätistän sitä pois pihaltamme.
Mä laitan ens kesänä meidän lapset paskomaan sen pihaan, suoraan niitten hienolle kivetykselle. Meillä on joka puolella koiria naapureissa, mutta yksikään ei käyttäydy noin.
Niin mekin tehtiin kun naapurin kutainen noutaja rupesi vääntämään isoja paskoja meidän pihaan. Koira siis päästettiin ovesta vapaana ulos ja se tuli samantein meidän pihaan paskalle. Ja asutaan tiheällä omakotialueella eikä talojen välissä ole mitään aitoja.
Kyllä se naapuri jonkun ajan päästä tajusi miten paskaläjt ilmestyi niiden pihaan.
meidän naapurin pikkurakki paskoo mein pihalle aina jos en oo vahtimassa. Ei ole hihnassa, ei ole aitaa ja venakkoemäntä vaan nostaa nokkaansa kun hätistän sitä pois pihaltamme.
Mä laitan ens kesänä meidän lapset paskomaan sen pihaan, suoraan niitten hienolle kivetykselle. Meillä on joka puolella koiria naapureissa, mutta yksikään ei käyttäydy noin.
Niin mekin tehtiin kun naapurin kutainen noutaja rupesi vääntämään isoja paskoja meidän pihaan. Koira siis päästettiin ovesta vapaana ulos ja se tuli samantein meidän pihaan paskalle. Ja asutaan tiheällä omakotialueella eikä talojen välissä ole mitään aitoja.
Kyllä se naapuri jonkun ajan päästä tajusi miten paskaläjt ilmestyi niiden pihaan.
ihan seinäänkin asti mennyt parit kasat, muttei me perille. Kun se on niin kiva pikku hauva ja sillähän on niin pienet kakat, että ei kai se haittaa. Isäntä on ainoa joka vie lenkille.
Minä poimin paskat lapioon ja vein terveisten kera naapurin postilaatikkoon!
Mutta vaikutat tyypiltä, joka ansaitsee koirankakkansa. Toisaalta en usko sekuntiakaan, etteikö tuo olisi taas joku "porvoolainen".
Voiko noin idiootteja naapureita ollakaan?
Mutta onhan niitä perseilijä-koiranomistajia, jotka jättävät paskasäkkinsä puistonpenkeille.
Toivottavasti naapurisi rakki kuolee pian.